خبرگزاری کار ایران

مدیر پالایشگاه هشتم پارس جنوبی در گفت‌وگو با ایلنا:

اجرای ۹۷ درصدی تعمیرات اساسی در سال گذشته/ تسریع در راه اندازی فازهای ۲۰ و ۲۱

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۳۱۹

یکی از مهمترین شاخص‌ها و عملکرد پالایشگاه هشتم، انجام تعمیرات اساسی و فعالیت‌های روزمره عملیاتی، بدون کوچکترین حادثه انسانی همراه با استمرار و تداوم تولید بوده است.

هادی چابوک، مدیر پالایشگاه هشتم پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با ذکر این مطلب گفت: در تعمیرات اساسی سال ۱۳۹۸ تعداد 2 هزار و 400  درخواست کار در سه حوزه مکانیک، برق، ابزار دقیق وجود داشته که با تلاش همکاران با راندمان حدود ۹۷ درصد انجام شد.

وی افزود: برای سال ۱۳۹۹ نیز تاکنون حدود ۱۲۰۰ درخوا ست کار ثبت شده است که کارهای مقدماتی آنها انجام شده است و در موعد مقرر با موفقیت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پالایشگاه هشتم به تازگی راه‌اندازی شده است، گفت: هنوز برخی از واحدهای عملیاتی یا تجهیزات داخل فازهای 20 و21  راه‌اندازی نشده است و در همین راستا تلاش می‌شود، به‌منظور افزایش شاخص در دسترس‌پذیری و Availability ، تجهیزات حیاتی باقیمانده در اسرع وقت راه‌اندازی شوند و در مدار تولید قرار گیرند.

چابوک با ذکر این مطلب که شاخص تعمیرات برنامه‌ریزی شده و پیشگیرانه با راندمان بسیار خوبی در پالایشگاه در حال اجرا است، گفت: شاخص عملکرد حجمی تعمیرات اساسی سال گذشته حدود ۹۷ درصد بوده که عددی بسیار رضایت بخش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز