خبرگزاری کار ایران

از میان ۵۰ شرکت برتر بورسی مشخص شد؛

فولاد مبارکه دومین شرکت بورسی کشور

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۷۸۳

مدیر امور عمومی فولاد مبارکه، اظهار کرد: در این رتبه بندی، رتبه های اول تا سوم به ترتیب به پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکۀ اصفهان و ملی صنایع مس اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا،‌ سید علی پزشک،  گفت: طبق جدول ۵۰ شرکت فعالتر معرفی شده از سوی اداره آمار و اطلاعات بورس اوراق بهادار، شرکتهای گل گهر در جایگاه ششم، چادرملو در جایگاه شانزدهم و توسعۀ معادن و فلزات در جایگاه هجدهم قرار گرفتند.

وی با تأکید بر اینکه فولاد مبارکه در بین شرکت‌های صنایع معدنی و گروه فلزات اساسی رتبۀ اول را دارد، گفت: همچنین شرکت‌های فولاد خوزستان، فولاد کویر و فولاد خراسان به ترتیب در جایگاه های بیست ویکم، سی وپنجم و سی وششم قرار گرفتند.

مدیر امور عمومی فولاد مبارکه در ادامه تصریح کرد: شاخصهای ارزیابی شناسایی شرکتهای فعال‌تر در بورس اوراق بهادار تهران بر پایۀ ترکیبی از قدرت نقدشوندگی سهام و میزان داد وستد سهام در تالار معاملات (تعداد و ارزش سهام دادوستدشده)، تناوب دادوستد سهام در تالار معاملات (تعداد روزهای دادوستدشده و دفعات داد و ستدشده) و معیار تأثیرگذاری شرکت بر بازار (میانگین تعداد سهام منتشرشده و میانگین ارزش جاری سهام شرکت در دوره بررسی) است.

وی خاطرنشان کرد: 50 نماد فعالتر بورس بر اساس دوره سه ماهه محاسبه شده و هر سه ماه یکبار به صورت انباشته به روز می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز