خبرگزاری کار ایران

کرباسیان:

بخشی از چالش‌ها با هم‌اندیشی دولت و بخش خصوصی حل شده است

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۶۲۸

وزیر اقتصاد گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی و مسائل دولت در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی حل شده و یا در حال حل شدن است.

به گزارش ایلنا، مسعود کرباسیان در آخرین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی در سال ۹۶، قوانینی نظیر «بهبود فضای کسب و کار» و «رفع موانع تولید» را از جمله دستاوردهای این شورا ذکر کرد.

وی اضافه کرد: پس از ابلاغ بودجه ۹۷ کل‌کشور، لازم است شورای گفت‌وگو در جلسه بعد سیاست‌های سال ۹۷ را براساس برآورد رشد اقتصادی و نرخ‌های سود تعیین و راهکارهای عملی برای آنها تبیین کند.

وزیر اقتصاد درباره نرخ اوراق مشارکت در سال آینده اعلام کرد: باید ابتدای سال آینده برای کل سال تصمیم‌گیری شود و نرخ سود اوراق را کاهش داده و نظام‌مند کنیم تا بخش‌خصوصی بتواند مبتنی بر آن برنامه‌ریزی کند.

هفتاد و پنجمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آخرین نشست این شورا در سال‌جاری بود.

در این نشست، مجتبی خسروتاج معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، جعفر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون حمایت از تولید و اصل ۴۴ قانون اساسی، شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران و «محمدرضا پورابراهیمی» رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز