خبرگزاری کار ایران

مجید قاسمی:

کیپاد تحولی در ارائه خدمت به مردم است/ ارتقا سطح زندگی مردم با فناوری اطلاعات و ارتباطات

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۱۷۴

مدیرعامل بانک پاسارگاد گفت: بحث نوآوری و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند سطح زندگی مردم را ارتقاء دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد در مراسم رونمایی از سامانه کیپاد در شهر مشهد اظهار کرد: سامانه کیپاد می تواند به عنوان تحولی در عرصه پرداخت خود و ارایه خدمت به مردم باشد.

وی افزود: خدمات کیپاد فقط برای مردم مشهد نیست و این  خدمات برای تمام مردم ایران است چرا که هر ایرانی سالانه یک یا دوبار به شهر مشهد سفر می کند. برهمین اساس این خدمات به تمام مردم کشور ارایه می شود.

قاسمی تاکید کرد: خدمات کیپاد  برای اولین بار در ایران و خاورمیانه ارایه می شود.

وی افزود: امروز اولین شعبه بانک پاسارگاد در بارگاه حرم مطهر امام رضا (ع) افتتاح شد .

مدیرعامل بانک ساپارگاد با بیان اینکه باید همواره به فناوری های نو توجه ویژه ای کرد، گفت: ما در آینده به فکر آن هستیم که اصلا شعبه بانکی وجود نداشته باشد. بحث نوآوری و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند سطح زندگی مردم را ارتقاء دهد.

وی ادامه داد: یکی از بحث های مهم این است که 96 درصد تراکنش های بانک پاسارگاد به صورت پرداخت مجازی انجام می شود.

قاسمی با تاکید بر لزوم آموزش در حوزه بانکداری خاطر نشان کرد: ما آموزش را در اولویت قرار می دهیم به همین دلیل است که ضرورت آموزش وجود دارد و به آن باید توجه کرد امروز در تمام شعبات بانک پاسارگاد مراکز آموزش این بانک هستند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز