خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون عمران در گفت وگو با ایلنا:

ایمنی مسکن مهر سراسر کشور ارزیابی می شود/ مقام سازی واحدهای نا ایمن با هزینه دولت

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۸۸۹

رییس کمیسیون عمران با بیان اینکه بازبینی ایمنی واحدهای مسکن مهر سراسر کشور در دستور کار مجلس قرار می گیرد، گفت: مساکن مهر نا ایمن با هزینه دولت مقاوم سازی می شوند.

محمدرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه در حالی که بیمارستان ها باید از مقاوم ترین بناها باشند شاهد تخریب گسترده بیمارستان نوساز در اسلام آباد غرب هستیم، اظهار داشت: وقتی دولت وارد ساخت و ساز می شود باید ایمن ترین ساختمان ها را تحویل مرم بدهد.

وی ادامه داد: میزان خسارت های وارد آمده به مسکن مهر مناطق زلزله زده بالا است و تمام بلوک ها نیاز به بازسازی دارند.

رییس کمیسون عمران تاکید کرد: برای ما فرقی ندارد کدام مسئول و در چه دولتی سازنده مسکن مهر بوده ،مقصر باید در مجلس به مردم پاسخ دهد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مقاومت ساختمان ها در برابر زلزله پایین است، گفت: در زلزله کرمانشاه 12 هزار واحد مسکونی تخریب 100 درصدی داشتند .

رضایی با تاکید بر اینکه بررسی میزان مقاومت واحدهای مسکن مهر سراسر کشور در دستور کار مجلس قرار می گیرد، اظهار داشت: باید دید واحد های مسکن مهر که جمیعت قابل توجهی از هموطنانم در آن ساکن هستند از چه میزان مقاومت در برابر سوانح از جمله زلزله مقاوم هستند و باید بازبینی ایمنی انجام شود.

وی ادامه داد: به طور قطع اگر نظر کارشناسان این بود که ایمنی این واحدها در برابر سوانحی مانند زلزله پایین است باید با هزینه دولت نسبت به مقاوم سازی آن اقدام شود.    

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز