خبرگزاری کار ایران

اجاره آپارتمان به سبک شیپور

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۴۰۶

در چند سال اخیر شرایط به گونه‌ای پیش رفته است که تعداد اجاره‌نشینی افزایش داشته و شاید میزان آن از آمار خرید و فروش ملک بیشتر باشد.

به گزارش ایلنا، از شرایط اقتصادی مردم گرفته تا شرایط بازار خرید و فروش ملک و تمایل موجران به اجاره ملک خود، همه و همه دست به دست هم داده تا شاهد تقاضای زیاد برای اجاره خانه باشیم. از طرفی با توجه به افزایش جمعیت و از طرف دیگر فضای کم شهرها و به ویژه کلان‌شهرها، پدیده‌ی آپارتمان‌نشینی نیز رشد چشمگیری داشته است.

حالا دیگر مثل گذشته نیست که بخواهیم برای اجاره آپارتمان در هر شهری که هستیم دغدغه داشته باشیم یا منتظر بمانیم که فصل اجاره از راه برسد. یا مجبور باشیم زمان زیادی از روز را صرف مراجعه به مشاورین املاک کنیم تا روی تکه کاغذهایی مشخصاتی اندک از یک ملک را به ما بدهند که وقتی بدون ذهنیت قبلی وارد آن می‌شویم کاخ آروزهایمان خراب شود. حالا دیگر مجبور نیستیم در طول روز برای اجاره آپارتمان، تنها از چند ملک بازدید کنیم و وقتی به ملک دهم رسیدیم، یادمان برود مشخصات آپارتمان اول و دوم چه بود.

امروز حتی نیازی نیست تا لحظه‌ی بازدید از ملک و نوشتن اجاره‌نامه، حتی برای اجاره آپارتمان از خانه یا بهتر بگوییم رختخواب خود جدا شویم. امروز بهترین کار این است که برای اجاره آپارتمان دلخواه خود در هر شهر و منطقه‌ای که مورد نظر ماست، از شیپور استفاده کنیم.می‌توانید اسمش را بگذارید سبک 724 شیپور!

شاید باور نکنید، ولی شما می‌توانید 7 روز هفته و در تمام 24 ساعت شبانه‌روز به انبوهی از آپارتمان‌هایی دسترسی داشته باشید که برای اجاره گذاشته شده‌اند. قرار نیست هیچ هزینه‌ای بپردازید، تنها به آن آپارتمانی فکر کنید که برای اجاره کردن مطلوب شما است. به جای اینکه بخواهید کلی برای مشاور املاک توضیح دهید که چقدر پول پیش دارید و چقدر می‌توانیداجاره‌بها در ماه بپردازید، یا اینکه آپارتمان دلخواه شما چه مشخصاتی دارد، کافی است بعد از وارد شدن به سایت یا اپلیکیشن شیپور و انتخاب بخش اجاره آپارتمان، از انواع فیلترهای هوشمندی که برای شما در نظر گرفته شده استفاده کنید.

قطعا وقتی قصد اجاره آپارتمان را دارید، دلتان می‌خواهد به جای گوش دادن به بزرگنمایی‌های مشاور املاک، سریعتر ملک را از نزدیک ببینید. خوب، نگران نباشید. یکی دیگر از مزیت‌های شیپور برای اجاره آپارتمان این است که می‌توانید برای هر ملکی عکس‌هایی واقعی را ببینید که توسط آگهی‌کننده درج شده است. پس وقتی برای بازدید ملک می‌روید، نه تنها پیش‌زمینه‌ی ذهنی خوبی دارید، بلکه می‌دانیدآپارتمانی که قصد دیدن آن را دارید به خواسته‌های شما خیلی نزدیک است.

وقتی دنبال اجاره آپارتمان هستید، معیارهای زیادی در ذهن شما است که روی تصمیم‌گیری‌تان تاثیر می‌گذارد.مواردی مانند همخوانی با میزان بودجه‌، نزدیکی به محل کار، نزدیکی به محل زندگی پدر و مادر، نزدیکی به امکانات رفاهی شهر، نبودن صاحبخانه در ملک، تعداد واحدهای همسایه و محله‌ی مورد نظر شما، از جمله گزینه‌هایی است که می‌توانند در انتخاب شما موثر باشند.

این بار هم به سادگی می‌توانید انتخاب کنید که آپارتمان مورد نظر در کدام محدوده از شهر باشد. بعد از آن توضیحات کامل آگهی‌کننده را بادقت مطالعه کنید تا به گزینه‌هایی برسید که باب میل‌تان است.

جذابیت‌های سبک 724 شیپور به همین جا ختم نمی‌شود. وقتی بخواهید برای بازدید ملک بروید، دلتان می‌خواهد با توجه به زمان اندکی که دارید، تعداد آپارتمان بیشتری را ببینید. پس به این شکل برنامه‌ریزی می‌کنید که از قبل در هر ساعت و روزی از هفته، آپارتمان‌های مورد نظر خودتان را در سایت و اپلیکیشن شیپور بررسی کرده و آن را جزو مورد علاقه‌ها قرار می‌دهید.

حالا شما برای اجاره آپارتمان خود، لیستی از مواردی دارید که به معیارهای شما نزدیک است. تنها کافی است از قبل، از طریق تماس تلفنی یا پیامک (بسته به خواسته‌ی آگهی‌کننده) با صاحب ملک هماهنگ کرده و در روز مشخص شده بتوانید به ترتیب آپارتمان‌های مورد نظر را بازدید کنید. نه تنها در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید، بلکه دیگر نگران نیستید که زمان زیادی صرف گشتن به دنبال آپارتمان در سطح شهر کرده باشید و صاحب ملک در زمان مورد نظر شما، امکان نشان دادن ملک را نداشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم استفاده از شیپور برای اجاره آپارتمان این است که شما در لحظه و رایگان به انبوهی از گزینه‌های نزدیک به خواسته‌ی خود دسترسی دارید و می‌توانید با مقایسه مشخصات ملک و از آن مهمتر محدوده‌ی قیمتی پول پیش و اجاره‌بها، تصمیم درستی بگیرید.

اجاره آپارتمان، شاید تا دیروز غصه‌ی خیلی‌ها بود، اما امروز با شیپور، قصه‌ای است کوتاه که پایان خوشی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز