خبرگزاری کار ایران

معظمی:

چشم انداز روزهای بهتری برای مپنا وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۶۱۴

رئیس هئیت عامل سازمان و گسترش صنایع ایران و هیات همراه از شرکت مهندسی و ساخت لکوموتیو مپنا بازدید کرد و از نزدیک با امکانات و توانمندی های این گروه صنعتی در حوزه صنایع ریلی آشنا شد.

به گزارش ایلنا معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به چالش های اقتصادی کشور اظهار داشت: بیکاری یکی از عمده ترین چالش های کشور است که نمود بیشتر آن در قشر تحصیلکرده ماست .

رئیس هئیت عامل ایدرو با بیان اینکه گروه مپنا یک سرمایه ملی است و باید قدر آن را دانست ، گفت : بکارگیری ۱۵ هزار نیروی کار در این مجموعه ، در دورانی ایجاد شغل یک امر واجب تلقی می شود ، بسیار مهم است .

معظمی با اشاره به اهتمام به حوزه ریلی در برنامه ششم توسعه و نیاز کشور به حدود ۸ الی ۱۰ هزار واگن شهری و ۲۵ تا ۳۵ هزار واگن بین شهری در طول برنامه تصریح کرد : در حال حاضر زمینه بسیار مناسبی در حوزه ریلی در کشور وجود دارد و در این خصوص می توان از توان مپنا بیشترین استفاده را برد.

رئیس هئیت عامل ایدرو تاکید کرد : برای توسعه این بخش از صنعت کشور باید تلفیقی از تامین منابع مالی و استفاده از توان و ظریف داخلی بهره برد .

معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت همچنین با ابراز امیدواری به همکاری مشترک ایدرو و مپنا تصریح کرد : چشم انداز روزهای بهتری برای مپنا وجود دارد.

گروه مپنا به عنوان مجموعه ای صنعتی در حوزه صنعت برق ، نفت و گاز و حمل ونقل ریلی فعالیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز