خبرگزاری کار ایران

همتی:

تسلط نسبی مدیران بیمه بر حقوق و اقتصاد لازم است

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۲۹۵

رییس کل بیمه مرکزی در آیین گشایش نخستین دوره آموزش تخصصی «مدیریت بیمه ویژه مدیران کلیدی» گفت: مدیران این صنعت علاوه بر دانش بیمه ای باید تسلط نسبی بر امور مالی، مدیریت ریسک، حقوق، اقتصاد و سایر رشته های مرتبط داشته باشند.

به گزارش ایلنا از تارنمای بیمه مرکزی، عبدالناصر همتی، تاکید کرد: صنعت بیمه به مدیران حرفه ای و چند بعدی نیازمند است.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تربیت مدیران حرفه ای دانست و گفت: این دوره ها به گونه ای طراحی شده است که کارگاهی و متفاوت از دوره های کلاسیک برگزار شود تا آموزش کاربردی داشته باشیم.

همتی افزود: با توجه به آیین نامه حاکمیت شرکتی، مدیران کلیدی صنعت بیمه باید از سطح قابل توجهی از دانش برخوردار باشند تا بتوانیم مشکلات این صنعت را حل کنیم و مدیریت شرکت های بیمه به سمت هدایت بر اساس دانش، علم و دور اندیشی باشد.

در این نشست سرپرست پژوهشکده بیمه، اعلام کرد: برای تعیین چارچوب این دوره با موسسه های معتبری همچون چارتر لندن، موسسه بیمه مالزی، سازمان مدیریت صنعتی و... مذاکره شد.

«امیر صفری» افزود: این دوره 126 ساعته از سی ام شهریور برای 24 نفر از مدیران و کارشناسان صنعت بیمه از سوی پژوهشکده بیمه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز