خبرگزاری کار ایران

تبریک کبیری به حجتی برای سکانداری مجدد وزارت جهاد کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۱۶۲

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به محمود حجتی تبریک گفت.

 گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، رییس سازمان مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در پیامی صدارت مجدد محمود حجتی را بر وزارت جهاد کشاورزی تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس محمود حجتی

وزیر محترم جهاد کشاورزی

با سلام و احترام،

با کمال مسرت، انتخاب شایسته حضرتعالی برای دومین دوره متوالی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی و کسب رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی که مبین مراتب تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و کارنامه مدیریتی درخشان جنابعالی در امر مدیریت کلان بخش کشاورزی و منابع طبیعی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

آنچه که امروز به عنوان یک دغدغه جدی برای آن جناب و تمام مسئولین و بهره برداران بخش کشاورزی وجود دارد ارتقاء بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی است که این مهم جزء از طریق ورود دانش و مهندسی سازی فرآیند تولیدات کشاورزی امکان پذیر نمی باشد.

بی شک بینش متعهدانه و مسئولانه جنابعالی در اجرایی نمودن قوانین کارآمد و مؤثری همچون قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و قانون نظام جامع دامپروری زمینه را برای توسعه خدمات فنی مهندسی در بخش کشاورزی و حضور مهندسان کشاورزی برای ارائه خدمات تخصصی به جامعه کشاورزی کشور و بالتبع تاثیرگذاری در افزایش بهره وری و راندمان تولید و کارایی اقتصاد تولید را به ارمغان خواهد داشت.

این سازمان، ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای شما و همکاران آن وزارت، آمادگی خود را در همکاری و همراهی برای تحقق اهداف و برنامه های دولت دوازدهم در بخش کشاورزی اعلام می نماید.

                                                          

احمد کبیری

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز