خبرگزاری کار ایران

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایلنا:

تیم اقتصادی دولت با حضور کرباسیان هماهنگ‌تر از قبل می‌شود/ برخی صحبت‌ها مبنی بر نداشتن تحصیلات مرتبط از اساس غلط است

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۲۲۲

محمدرضا تابش گفت: من فکر می‌کنم با وزارت اقتصاد مسعود کرباسیان با همراهی آقایان زنگنه، نوبخت و ربیعی و شریعتمداری تحت فرمان جهانگیری بتوانند وضعیت اقتصادی کشور را بهبود ببخشند و از همه مهم‌تر این که اصول اقتصاد مقاومتی را در دولت دوازدهم پیاده کنند.

نایب رئیس فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص معرفی کرباسیان و شریعتمداری به عنوان وزرای پیشنهادی اقتصاد و صنعت به مجلس شورای اسلامی گفت: اعلام این دو فرد نتیجه تغییرات اقتصادی‌ هستند که رئیس جمهور نسبت به دولت یازدهم انجام داده است و نشان از این دارد که روحانی برای خروج اقتصاد از رکود و پویایی کشور نیازمند ترمیم این دو حوزه بوده است.

محمدرضا تابش ادامه داد: برخی از صحبت‌ها مبنی بر اینکه کرباسیان تحصیلات اقتصادی ندارد یا شریعتمداری مدیر بازرگانی است نه صنعتی، از پایه و اساس غلط است.

نماینده مردم اردکان ادامه داد: در دنیای امروز مدیریت به همراه تخصص از اهمیت به سزایی برخوردار است. امروز درخیلی از کشورهای پیشرفته وزیر بهداشت آن کشور لزوماً پزشک نیست بلکه یک مدیر توانمند است. تیم اقتصادی دولت دوازدهم متشکل از افرادی عملگرا است. شریعتمداری سال‌ها در بیت رهبری حضور داشته و موسسه حسابرسی را در این مجموعه پایه‌گذاری کرده است ضمن آن که وزیر بازرگانی آقای خاتمی بوده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: کرباسیان نیز در وزارت نفت و صنایع مشغول بوده است و در دولت یازدهم اتوماسیون گمرک را پایه‌گذاری کرده است. اینها تماماً برای یک تیم اقتصادی نقطه مثبت محسوب می‌شود.

تابش در پایان گفت: من فکر می‌کنم با وزارت اقتصاد مسعود کرباسیان با همراهی آقایان زنگنه، نوبخت و ربیعی و شریعتمداری تحت فرمان جهانگیری بتوانند وضعیت اقتصادی کشور را بهبود ببخشند و از همه مهم‌تر این که اصول اقتصاد مقاومتی را در دولت دوازدهم پیاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز