خبرگزاری کار ایران

عضو کمسیون اجتماعی در گفت‌وگو با ایلنا:

ربیعی بعد از ۲۰ سال قانون بیمه همگانی را اجرا کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۷۷۶

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: قانون بیمه همگانی که در سال ۷۳ در مجلس مصوب شده بود و ۲۰ سال بود که کسی توانایی اجرای آن را نداشت آقای ربیعی اجرا کردند و ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بیمه شدند.

رسول خضری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص معرفی علی ربیعی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان سابقه طولانی مدتی در بخش‌های مختلف نظام داشتند حتی وقتی سن ایشان 23 سال بود شهید رجائی به وی پیشنهاد وزارت دارد و همچنین در دوران اصلاحات نیز به ایشان وزارتخانه پیشنهاد شد که به حرمت آقای کمالی از قبول پست وزارت خودداری کردند.

او ادامه داد: ربیعی امتحان خود را پس داده و در این چهار سال فعالیت‌های مثبتی انجام داده که می‌توان به بیمه کردن 100 هزار کولبر اشاره کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قانون بیمه همگانی که در سال 73 در مجلس مصوب شده بود و 20 سال بود که کسی توانایی اجرای آن را نداشت آقای ربیعی اجرا کردند و 11 میلیون و 300 هزار نفر از مردم کشور بیمه شدند.

او ادامه داد: اینها اقداماتی است که باید به آن احترام گذاشت و من به عنوان یکی از موافقان ایشان حتماً در جلسه رای اعتماد صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز