خبرگزاری کار ایران

افتخار آفرینی استودیو بازی سازی ایرانی در عرصه بین الملل؛

قرارداد نشر بین‌المللی بازی ایرانی خاله قزی برای PS4 امضا شد/ اولین بازی ایرانی برای کنسول محبوب پلی استیشن 4 در راه است

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۱۶۵

طبق گفته‌های مصطفی کیوانیان، مدیر عامل استودیو بازی سازی آنو، بازی خاله قزی با امضای قرارداد به منظور نشر بین المللی به زودی برای کنسول محبوب پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، استودیو بازی سازی ایرانی آنو با همکاری و امضای قرار داد برای اولین بار با یک ناشر خارجی از کشور اسپانیا توانسته است تا قرارداد نشر بین المللی و انتشار بازی برای کنسول محبوب و پر فروش سونی پلی استیشن ۴ را به دست آورد. مصطفی کیوانیان در رابطه با قرار داد امضا شده گفت: ما سال گذشته با حمایت بنیاد بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه گیمز کام ۲۰۱۶ حضور داشتیم و این باعث شد تا بازی ما دیده شود در همین حال این شرکت اسپانیایی از بازی ما خوششان آمد و پس از آن در یک سال گذشته به صورت ایمیل و تماس با اسکایپ با آن‌ها در تماس بودیم تا به مرحله عقد قرار داد برسیم.

کیوانیان در رابطه با قرار داد امضا شده گفت: از قراردادی که امضا شده بسیار راضی هستیم. شرایط بسیار خوبی در قرارداد وجود دارد و بسیاری از کار‌ها نیز برعهدهٔ آن‌هاست. به طور مثال تمام امور پورت (Port) کردن بازی، هزینه‌های لوکالایز و غیره را آن‌ها متقبل شده‌اند.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است که این بازی می‌تواند در اروپا و امریکا به تعداد دانلود قابل قبولی برسد و ما نیز امیدواریم به این هدف برسیم. زمان انتشار هنوز معلوم نیست ولی ماباید تا پایان شهریور پروژه را برای انتشار آماده کنیم. همچنین این ناشر در ساخت بازی خاله قزی ۲ به صورت مستقیم حضور خواهد داشت و سرمایه‌گذاری خواهد کرد. خاله قزی در ابتدا به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد و بعد اگر به تعداد دانلود قابل قبولی برسد به صورت فیزیکی نیز منتشر می‌شود. اما هنوز برای صحبت دربارهٔ آن زود است.

گفتنی است که بازی خاله قزی تا پیش از این توانسته در ایران به تعداد دانلود بالایی دست پیدا کند و در نمایشگاه بین المللی TGC نیز جایزه کسب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز