خبرگزاری کار ایران

ظرفیت جابه جایی 40 هزار مسافر دریایی در نوروز

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۶۳۲

ظرفیت جابه جایی 40 هزار گردشگر و مسافر از طریق شناور در ایام نوروز در مسیر خرمشهر به آبادان و تورهای آبادان و در مسیر بندر لنگه به کیش وجود دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مانا، مدیرعامل کشتیرانی والفجر گفت: با توجه به وجود ترمینال مسافربری در بندرلنگه، مسیر بندرلنگه به کیش با استفاده از شناورهای باری و مسافری با ظرفیت 600 مسافر و 140دستگاه خودرو فعال می‌شود. ضمن اینکه حضور این شناور در منطقه تأمین‌کننده نیازها و امنیت جزیره کیش هم خواهد بود زیرا معمولاً در ایام نوروز با هوای نامساعد دریا مواجه می‌شویم که عموم شناورها مانند لندینگ‌کرافت‌ها و سایر شناورهای کوچک مسافری نمی‌توانند فعالیت کنند .

مجید سجده افزود: در ایام نوروز تا جایی که امکان دارد مسیرهای خارجی ادامه پیدا می کند اما با یک تغییرات جزئی، از شناورها در مسیرهای مختلف استفاده بهینه صورت می‌گیرد. معمولاً قبل و بعد از سفرهای نوروزی سفرهای ترکیبی و کاملی را برقرار می‌کنیم تا نیازهای مسافران پوشش داده شود.

وی تصریح کرد: در مسیر بوشهر به خارگ شناور مربوطه در اجاره شرکت نفت است ولی معمولاً در ایام نوروز تورهای گردشگری خارگ و بوشهر اضافه می‌شود و امیدواریم در این ایام بیش از 20 هزار نفر را در مسیر خرمشهر به آبادان و تورهای آبادان و 20 هزار نفر را هم در مسیر کیش جابه‌جا کنیم به این ترتیب در مجموع پیش بینی می شود در نوروز 96 بیش از 40 هزار نفر گردشگر و مسافر را جابه‌جا کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز