خبرگزاری کار ایران

نمایندگان بیشتر از روز اعتماد به ماندن وزیر رای دادند

افزایش طرفداران آخوندی در مجلس

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۹۷

امروز 176 نماینده مجلس امروز مخالفت خود با برکناری وزیر راه و شهرسازی را در صحن علنی مجلس اعلام کردند که این تعداد رای از روز رای اعتماد به آخوندی و اولین استیضاح این وزیر در مهر ماه گذشته بیشتر بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، امروز در جلسه بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی، آخوندی توانست با رای قاطع نمایندگان در راس وزارت راه وشهرسازی باقی بماند.

در حالی که 159 نماینده  مجلس نهم در سال 92 به انتخاب عباس آخوندی برای مدیریت وزارت راه وشهرسازی رای اعتماد دادند،  هجمه مخالفان دولت در مقطعی بسیار افزایش یافت  و وزیر راه  قربانی این هجمه ها شد، تعدادموافقان این وزیر در استیضاح اول افزایش یافت و به 175 نماینده رسید.   

در استیضاح امروز وزیر راه و شهرسازی که امروز در جلسه علنی مجلس برگزار شد، تعداد موافقان عملکرد وزیر راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل و ترابری و مسکن و شهرسازی به 176 نفر رسید.

گفتنی است که آخوندی برای پنجمین بار است که رای اعتماد نمایندگان مجلس را می گیرد. یک بار مهر ماه سال گذشته استیضاح وی در مجلس رای نیاورد و امروز نمایندگان رای به باقی ماندن وزیر در این وزارتخانه دادند. سه بار هم وزیر راه وشهرسازی با حضور در صحن علنی مجلس و در پاسخ به سوالات نمیاندگان، آنها را قانع کرد.    

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز