خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه بین المللی تلکام آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۶۴۳

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفدهمین نمایشگاه ایران تلکام صبح امروز با هدف عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصین کشور و تولیدکنندگان داخلی به مدت 4 روز آغاز به کار کرد. همچنین ارائه اطلاع‌رسانی درباره آخرین دستاوردهای طرح‌های خارجی در زمینه صنعت مخابرات و فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال بیشتر فناوری‌های روز کشورمان از اهداف این نمایشگاه است.

گفتنی است موضوعاتی از قبیل نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مخابراتی ، ارتباطی وسایل و تجهیزات انتقال و ادغام داده‌ها و تجارت الکترونیک ، تجهیزات و سرویس‌های مخابراتی اعم از انواع آنتن و کابل های مخابراتی ، تجهیزات ماهواره‌ای ، سنجش و اندازه‌گیری ، تکنولوژی ارتباطات ماهواره‌ای ، سیستم‌های ارتباطات کابلی و سیستم‌های دریافت و ارسال ماهواره‌ای از موضوعات اصلی این دوره از نمایشگاه است.

بر اساس این گزارش در این نمایشگاه 220 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 95 شرکت خارجی در فضایی بالغ بر 32 هزار مترمربع فعالیت خواهند کرد.

همچنین نمایندگانی از 22 کشور اسپانیا، اسلوونی ، امارت متحده عربی، انگلیس ، آفریقای جنوبی، آلمان ، جمهوری چک ، چین ، روسیه ، ژاپن ، سوئد ، فرانسه و فنلاند ، یونان ، کانادا ،‌ قزاقستان ، ایرلند جنوبی ، هلند ، هند ، کویت و لهستان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که با رشد 19 درصدی حضور شرکت‌های خارجی همراه است.

گفتنی است این نمایشگاه از 4 تا 7 مهرماه از ساعت 9 صبح لغایت 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز