خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

سرمایه‌گذاری خارجی و ورود تکنولوژی به کشور، زمان‌بر است

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۸۵۲

فریال مستوفی گفت: ایران با توجه به برخورداری از مواد معدنی، افراد تحصیلکرده‌، دسترسی به آب‌های آزاد و موقعیت سوق الجیشی در منطقه می‌تواند تبدیل به هاب اقتصادی بزرگ در خاورمیانه شود.

فریال مستوفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص سرمایه‌گذاری خارجی در کشور اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذار نیازمند زمان است زیرا ما فقط به دنبال وارد کردن کالا به کشور نیستیم بلکه ورود تکنولوژی و مدیریت نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است البته ورود فن‌آوری به کشور یک شبه اتفاق نمی‌افتد.

رئیس کمیته سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: با گذشت 4 ماه از اجرایی شدن برجام عده‌ای به دنبال این هستند که بگویند سرمایه‌گذاری خارجی کجا است و چرا ما آن را نمی‌بینیم. این افراد باید بدانند اگر دو شرکت قرارداد همکاری امضا کنند اجرای پروژه‌هایشان سال‌ها طول خواهد کشید.

وی تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم مانند گذشته فقط واردکننده کالا باشیم. ایران با توجه به برخورداری از مواد معدنی، افراد تحصیلکرده‌، دسترسی به آب‌های آزاد و موقعیت سوق الجیشی در منطقه می‌تواند تبدیل به هاب اقتصادی بزرگ در خاورمیانه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز