خبرگزاری کار ایران

وزیر نفت گینه استوایی در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد:

تقاضای گینه استوایی برای حضور ایران در بهره برداری از منابع نفتی

وزیر نفت گینه استوایی گفت: ایران پروژه‌های برقی متعددی در کشور ما انجام داده ضمن اینکه در نظر داریم که در زمینه بهره برداری از منابع هیدروکربور‌ی نیز باهم همکاری داشته باشیم.

گابریل‌ام او بیانگ وزیر نفت گینه استوایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص بهترین راهکار تنظیم بازار با توجه به کاهش قیمت نفت، اظهار داشت: بهتزین راه این است که بین تولیدکننده و مصرف کننده ارتباط ایجاد شود و از این طریق جوی عادلانه بوجود خواهد آمد که تولیدکننده می‌تواند از منافع تولیدات خود بهره‌مند شده و مصرف کننده نیز بصورت عادلانه در این منافع شریک می‌شود.

وی افزود: اگر بین تولیدکننده و مصرف کننده همکاری وجود نداشته باشد مواقعی پیش می‌آید که تولیدکننده نیز ضرر می‌کند زیرا قیمت محصولات پایین می‌آید ومجبور می‌شود که تولید خود را کاهش دهد و در نتیجه مصرف کننده نیز ضرر می‌کند.

ام او بیانگ گفت: هماهنگی تولیدکننده و مصرف کننده تنها راه نجات شرایط فعلی بحران قیمت هاست، ضمن اینکه باید فرصت‌هایی را نیز در بازار بوجود آوریم تا به نتایج مثبت و دلخواه دست یابیم.

وی در ادامه با اشاره به تمایل کشورش برای افزایش همکاری با ایران در پساتحریم، تصریح کرد: ما قبل از تحریم‌ها نیز با ایران همکاری‌های اقتصادی داشته‌ایم و ایران پروژه‌های برقی متعددی در کشور ما انجام داده ضمن اینکه در نظر داریم که در زمینه بهره برداری از منابع هیدروکربور‌ی نیز باهم همکاری داشته باشیم.

کد خبر : ۳۲۵۲۶۲