خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت تدبیر صنعت آیندگان قم :

اداره محیط زیست و معاونت اقتصادی استانداری قم مانع فعالیت ما می‌شوند

علی رغم اینکه این شرکت دارای جواز تاسیس است اما این ادارات به بهانه های مختلف اخیرا مانع از فعالیت های ما شده اند و در پی باطل کردن جواز ما و حذف این مجموعه هستند.

اسفندیار حسینی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت : شرکت تدبیر صنعت آیندگان قم از سال 86 به تولید شمش سرب و پلاستیک آسیاب شده از بازیافت می پردازد و در سال حدود 15 هزار تن سرب تولید می کند.

وی با انتقاد از مسئولین اداره محیط زیست و معاونت اقتصادی استانداری قم گفت: علی رغم اینکه این شرکت دارای جواز تاسیس است اما این ادارات به بهانه های مختلف اخیرا مانع از فعالیت های ما شده اند و در پی باطل کردن جواز ما و حذف این مجموعه هستند.

مدیرعامل شرکت تدبیر صنعت آیندگان قم خاطر نشان کرد: این شرکت سالانه 70 درصد از تولیدات خود را به ژاپن، کره جنوبی ، چین و هند صادر می کند  و به صورت مستقیم و غیر مستقیم 200 نفر در این شرکت فعالیت می کنند البته در سال گذشته به دلیل برخی مشکلات بین 30 تا 40 نفر از پرسنل تعدیل شدند.

حسینی افزود: بجز شرکت تدبیر صنعت آیندگان قم که در زمینه تولید شمش سرب در قم فعالیت می کند یک شرکت دیگر نیز در قم به تولید سرب می پردازد که از رقیبان سرسخت ما محسوب می شود و به نظر می رسد این شرکت نیز برای خروج ما دست به هر کاری زده است.

وی در خاتمه گفت: این شرکت سعی داشته کلیه موارد مربوط به محیط زیست را رعایت کند و بدین منظور با استفاده از آهک آب اسید را خنثی می کند.

کد خبر : ۳۱۹۴۵۰