خبرگزاری کار ایران

به‌منظور بررسی زمینه سرمایه‌گذاری صورت گرفت:

بازدید هیئت سرمایه‌گذار فرانسوی از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: یک هیئت سرمایه‌گذاری فرانسوی به‌منظور بررسی زمینه سرمایه‌گذاری در احداث پایانه کانتینری با مسئولین این مجتمع بزرگ بندری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، گرایلو ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این گروه سرمایه‌گذار فرانسوی ضمن بازدید از این مجتمع بندری و بررسی فعالیت‌های جاری در بخش‌های عملیاتی، طی نشست مشترکی با رؤسای ادارات امور بندری و بازرگانی و سرمایه‌گذاری و همچنین مدیرکل، در خصوص مزیت‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه حمل‌ونقل کانتینری گفتگو کرده و ابعاد مختلف سرمایه‌گذاری در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون دریایی و بندری با اشاره به پیشگامی این مجتمع بزرگ بندری در جلب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی اظهار داشت: مجموعه پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری انجام شده در بخش‌های ترانزیت مواد نفتی و تصفیه روغن و شکر خام از مصادیق بارز این سرمایه‌گذاری‌ها به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به فازهای بعدی توسعه این مجتمع بندری ازجمله اراضی ۶۰۰ هکتاری، افزود: با جذب مشارکت بخش خصوصی داخلی و خارجی، این مجتمع بندری توان آن را دارد که به بزرگ‌ترین کانون پشتیبانی خدمات بندری و دریایی کشور مبدل شود.

کد خبر : ۳۱۱۰۸۴