خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

بطور کلی با استیضاح طیب نیا مخالفم/ تغییر وزیر مشکلی را حل نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۵۸۸

گروسی گفت: رفتن وزیر مشکلی را حل نمی‌کند باید با راهکار دادن مشکلات را حل کرد.

حسینی گروسی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: در شرایط کنونی تغییر وزیر مشکلی را حل نخواهد کرد. به هر حال اتفاقات مثبتی رخ داده مانند  کاهش تورم و موارد دیگر است که بسیار قابل توجه است. من بارها اعلام کرده ام که بطور کلی با استیضاح مخالفم.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط تغییر وزیر و رفتن او خواسته ها را تحقق نمی بخشد. باید جلسات متعددی را با کمیسیون اقتصادی،صنایع و معادن، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد  داشته باشیم و مشکلات را حل و فصل کنیم. همچنین باید دید مشکل چیست و آیا  با استیضاح وزیر مشکلی حل می شود؟

گروسی تصریح کرد:به نظر بنده رفتن وزیر مشکلی  را حل نمی کند باید با راهکار دادن مشکلات را حل کرد. این موضوع به صورت جمعی حل شود. بنابراین با توجه به اینکه این مشکل تنها به وزارت اقتصاد مربوط نمی شود باید به صورت جمعی  به تحلیل راهکارها پرداخته شود.در بررسی این مشکلات می توان مشکلات هر بخش را متوجه شد و سهم هریک را در حل آنها مشخص کرد.

وی در پایان گفت: پیشنهاد بنده ایجاد مجمعی برا بررسی مشکلات و ایجاد اقدامات لازم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز