خبرگزاری کار ایران

تکمیل تعهدات و فروش های متنوع در ایران خودرو

کد خبر : ۲۹۴۱۹۸

گروه صنعتی ایران خودرو تمامی تعهدات معوق خود در تحویل تندر را تا پایان تیرماه امسال انجام می دهد.

به گزارش ایلنا، مصطفی خان کرمی معاون فروش و بازاریابی ایران خودرودر حاشیه گشایش چهاردهمین نمایشگاه خودرو شیرازبا بیان این مطلب، گفت: مشکلات تامین و تدارک که در دوسال اخیر عرضه تندر را با تاخیر روبه رو کرده بود، برطرف شده و ایران خودرو تمامی تعهدات خود را به اجرا در می آورد.
وی قیمت تندر 90 دنده اتوماتیک را که اخیرا به فروش رسیده بیش از 47 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اتمام تعهدات معوق تندر تعداد محدودی خودرو تندر به عنوان بخشی از برنامه تولید به صورت پیش فروش با زمان تحویل مهر، آبان و آذر پیش فروش شد که مورد استقبال ویژه مشتریان قرار گرفت.
خان کرمی از استقبال پیش فروش کپچر خبر داد و گفت: کپچریک خودروی مدرن با امکانات روز جهانی دانست که در بازار ایران محبوبیت خاص خود را دارد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو این خودرو را یک کراس اوور استثنایی دانست که با موتور 1300 سی سی مجهز به توربوشارژر کمتر از پنج و نیم لیتر در هر صد کیلومتر مصرف می کند.
وی شش دنده پیش ران اتوماتیک، سیستم تعلیق هوشمند و استاندارد یورو5 را از ویژگی های این محصول دانست و گفت: 150 دستگاه آن  برای زمان تحویل تیر ماه به فروش رسید. برای تامین نیاز بازار تعداد دیگری نیز با موعد تحویل مهر و آبان پیش فروش شد.
خان کرمی گفت: پس از بررسی و در صورت برنامه برای تولید داخلی سازی محصول اطلاع رسانی لازم به بازار صورت خواهد گرفت.
وی در پاسخ به برخی ابهامات در خصوص خرید خودروهای کم تیراژ توسط پرسنل ایران خودرو گفت که از گذشته تا کنون سایت فروش ایران خودرو در داخل مجموعه بسته شده و کارکنان هیچ دسترسی به آن برای خرید محصولات ندارند.
 وی با بیان این که برنامه ریزی برای عقد قرار داد و عرضه رنو کلیو در حال انجام است و پس از نهایی شدن قرار داد در خصوص نحوه فروش محصول اقدام لازم صورت خواهد گرفت. کلینیک محصول دانگ فنگ نیز انجام شده و این محصول نیز در نیمه دوم امسال به صورت فروش و پیش فروش به بازار می آید.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: امسال هدف تولید 660 هزار دستگاه است و تیراز تولید تا به امروز نسبت به سال قبل در همین دوره نزدیک به 18درصد رشد نشان می دهد.
وی بهره گیری از روش های مختلف فروش برای مناطق مختلف را از برنامه های ایران خودرو ذکر کرد که تا آینده نزدیک به اجرا در می آید و گفت: ارتقای کیفیت از اهداف مهم ایران خودرو است به گونه ای که هیچ خودرویی تا زیر 10 هزار کیلومتر به شبکه خدمات پس از فروش مراجعه نکند.

خان کرمی عرضه مجدد دنا به بازار داخل را از اقدامات ایران خودرو برای تامین نیاز بازار داخل دانست و گفت: از آن جا که دنا یک محصول ملی با ویژگی های خاص به شمار می رود، از همین رو علاوه بر تعهد اولیه که تا هفته دوم تیرماه امسال تکمیل می شود، تعداد محدودی دیگر از این محصول پیش فروش شده است.

 
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز