خبرگزاری کار ایران

تالار شیشه ای سبز پوش شد

شاخص بازار اول بورس اوراق بهادار با ۲۱۴ واحد افزایش به ۴۷ هزار و ۶۶۹ و شاخص بازار دوم با ۷۰۹ واحد افزایش به ۱۲۵ هزار و ۱۰۲ واحد رسید.

به گزارش ایلنا، در جریان معاملات امروز تعداد ۴۱۸ هزار و ۳۰۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۸۰۰ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال در ۲۱ هزار و ۶۸۶ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با رشد ۱۳۲ واحدی به ۲۷ هزار و ۹۶۶ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با رشد ۵۲ واحدی به ۹ هزار و ۷۸۲ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) با رشد ۴۸ واحدی به ۸ هزار و ۹۸۰ واحد و شاخص آزاد شناور با ۴۶۸ واحد رشد به ۷۳ هزار و ۳۸۰ واحد رسید.

شاخص بازار اول بورس اوراق بهادار با ۲۱۴ واحد افزایش به ۴۷ هزار و ۶۶۹ و شاخص بازار دوم با ۷۰۹ واحد افزایش به ۱۲۵ هزار و ۱۰۲ واحد رسید.

نمادهای پربیننده معاملات امروز شامل بانک صادرات ایران، زامیاد، صنایع آذرآب، س. نفت و گاز پتروشیمی تأمین، ‌ سایپا، ایران خودرو و بانک ملت بوده است.

تمامی نمادهای وبملت، وبصادر، وتجارت، تاپیکو، فارس، خودرو، حکشتی در روند مثبت شاخص تاثیر گذارند

در معاملات بازار فرابورس با دامه روند مثبت خود امروز با ۱ واحد رشد به ۷۱۹ رسید.

در جریان معاملات فرابورس تعداد ۸۳ هزار و ۴۲۹ سهم به ارزش ۱۱۷ میلیارد و ۴۹۳ میلیون ریال در ۶ هزار و ۸۷۸ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

نمادهای پربیننده معاملات بازار فرابورس شامل گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، بانک دی، سرمایه‌گذاری مسکن تهران، شرکت بهمن لیزینگ و بانک حکمت ایرانیان است.

نماد مارون بیشترین تاثیر منفی و نمادهای جم، وگردش، شرانل، دی، شپاس، وزمین بیشترین تاثیر مثبت را بر روند معاملات فرابورس داشتند.

کد خبر : ۲۶۰۱۴۸