خبرگزاری کار ایران

محمد جلالی پروین در گفتگو با ایلنا:

تخریب در جریان انتخابات بی اخلاقی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۷۳۵

این که بعضی گروه ها در جریان تبلیغات انتخاباتی به جای معرفی خود به تخریب دیگران می پردازند، بی اخلاقی محسوب می شود.

کاندیدای گروه خواستاران تحول در انتخابات اتاق بازرگانی گفت: این که بعضی گروه ها در جریان تبلیغات انتخاباتی به جای معرفی خود به تخریب دیگران می پردازند،بی اخلاقی محسوب می شود.

سید محمد جلالی پروین از اعضاء اتاق بازرگانی گفت: این بی تقوائی است که در انتخابات و در جریان تبلیغات برای خود، دیگران را تخریب می کنند.نباید برای این دنیا آخرت خود را از بین ببریم .

وی همچنین اظهار داشت:اینکه عنوان می شود باید مذهبی ها به اتاق بازگردند اصلا پسندیده نیست. کسانی که هم اکنون در اتاق بازرگانی هستند کسانی بودند که از پیش از انقلاب به مذهب و اصول پایبند بوده اند و اگر گروه ما اختلاف نظری با آنها دارند در زمینه مذهب نیست بلکه در عملکرد است بنابراین در راستای برنامه ها بهتر است صحبت کنیم.

پروین با اشاره به این که گروه تحول خواهان گروهی هستند که برای آینده اتاق بازرگانی برنامه دارند ، گفت: این درست نیست که رقبای خود را که نمی توانیم با آنها حرف مشترک داشته باشیم تخریب کنیم و این مسائل ربطی به مذهب ندارد. خدا رو شکر همه عاشق انقلاب و ولایت و یاور دولت هستند و باید به کسی که چنین حرفی زده گفت، کسانی را که به بی مذهبی متهم می کنید به اندازه سن شما برای مذهب زحمت کشیده اند و اینجا حرف از اقتصاد است و نباید به بیراهه رفت.

این عضو اتاق بازرگانی همچنین خاطر نشان ساخت: اینکه گروه های دیگر از شعارهای گروه تحول خواهان استفاده می کنند باید خدا را شکر کنیم.این شعارها حتما خوب است که توسط دیگران تکرارمی شود، اما کاش قانون کپی رایت را رعایت می کردند. استفاده از شعارگروه خواستاران تحول مشکلی ندارد ولی بی اخلاقی در جریان تبلیغات خوب نیست و گروهها باید از آن پرهیز کنند.

تجدید خاطره با فرمانده جنگ

وی در جواب به این پرسش که چرا در دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی ایشان را با واژه (مشتی) خطاب کردید، پاسخ داد: در زمان جنگ با ایشان دیدار داشتیم و یکی از هم رزمان ما با زبانی ساده و عامیانه شروع به حرف زدن با ایشان کرد و مدام به پهلوی او می زدم و اشاره می کردم نحوه صحبت کردن خود را اصلاح کند، وقتی صحبت های ایشان به پایان رسید، آقای هاشمی رفسنجانی نزد ما آمد و هم رزم مارا بوسید (که البته آن رزمنده در همان عملیات به شهادت رسید) در حالی که اشک می ریخت به بنده گفتند: دیدی که ایشان هم مشتی هستند و استفاده از این واژه در واقع تجدید خاطره ای بود میان من و آیت الله هاشمی. در ضمن سخن رزمندگان در رابطه با نبود امکانات در زمان محاصره جنگی بود که ایشان در آن زمان توضیحات خوبی به رزمنده ها دادند.  

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز