خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سایپایدک:

دفاتر منطقه‌ای سایپا در مراکز استانها مستقر خواهند شد

کد خبر : ۱۸۲۱۱۳

در اعطای مجوزهای جدید نمایندگی سخت‌گیری‌های لازم را اعمال خواهیم کرد و انجمن‌های صنفی هم بیش از پیش در تصمیم گیری‌ها مشارکت خواهند داشت

به گزارش ایلنا، مهندس مصطفی وحیدزاده در نشستی با مدیران نمایندگی‌های استانهای فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد در شیراز با بیان این مطلب، تعامل، هم‌اندیشی و امید به آینده را یکی از اهداف این نشست دانست و گفت: تصمیماتی که از این جلسات ناشی می‌شود ما را در مسیر موفقیت کمک می‌کند.

مدیرعامل سایپایدک با تاکید بر تعامل بهتر با شهروندان در نمایندگی‌های سایپا، گفت: این مساله به قدری اهمیت دارد که باید در جذب نیرو در نمایندگی‌ها ملاک قرار گیرد، شبکه نمایندگی‌ها نقطه قوت و مزیت گروه سایپا هستند و نباید بخاطر رفتار نامناسب عده‌ای با مشتری، این سرمایه خدشه دار شود.

وی افزود: سایپایدک تلاش کرده است تا با دسته‌بندی مشکلات موجود و حل آنها در قالب پروژه‌های مختلف و همچنین حرکت در مسیر سیاست‌های گروه سایپا، به سمت تعالی حرکت کند. نتایج اجرای این پروژه‌ها قطعا ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری خواهد کرد.

مهندس وحیدزاده تاکید کرد: باید با درس گرفتن از گذشته، به فکر شرایط آینده باشیم و آن، نگاه جدید به کسب و کار است.

مدیرعامل سایپایدک افزود: در بحثآموزش، نگهداری نیروهای توانمند و تامین لباس کارکنان نمایندگی‌ها اقدامات خوبی در حال انجام است و راهکارهای اجرایی به نمایندگی‌ها ابلاغ خواهد شد. همچنین به منظور تعامل بهتر با نمایندگی‌ها تعدادی از دفاتر منطقه‌ای به صورت آزمایشی مجددا در مراکز استانها مستقر خواهند شد. از سوی دیگر در اعطای مجوزهای جدید نمایندگی سخت‌گیری‌های لازم را اعمال خواهیم کرد و انجمن‌های صنفی هم بیش از پیش در تصمیم گیری‌ها مشارکت خواهند داشت. از سوی دیگر بحثآمایش نمایندگی‌ها نیز در حال اجراست که بر این اساس مشخص خواهد شد به چه تعداد نمایندگی نیاز داریم. لذا نظر انجمن‌های صنفی در اعطا و لغو مجوز نمایندگی‌ها موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: تصمیمات خوبی در زمینه تامین قطعات گرفته شده و به زودی در این زمینه مشکلات کم خواهد شد و کم کم به این نقطه خواهیم رسید که مشکل نبود قطعه در نمایندگی‌ها به فراموشی سپرده شود. به همین منظور راه‌اندازی انبارهای منطقه‌ای در دست مطالعه و بررسی است تا بتوانیم قطعات درخواست شده را به موقع تأمین و ارسال کنیم.

در پایان این نشست با اهدای لوح، از نمایندگی‌های ابراهیم احمدی، نصرالله حریت، حمید رحمانیان، حمیدرضا جامعی، پیشرو خودرو پرنیان گستر هخامنش، خدمات اتوموبیل راه سپهر آباده، محمدمهدی شجاعیان، رامین خودرو نوید فارس و رضا علی استوار که در ارزیابی‌ها عنوان برتر و رتبه یک را کسب کرده‌اند تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز