خبرگزاری کار ایران

اعزام و پذیرش بیش از نیم میلیون مسافر هوایی پیش از آغاز تعطیلات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۴۷۴

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پیش از آغاز نعطیلات نوروزی از ۲۴ تا ۲۹ اسفند، بیش از نیم میلیون مسافر از فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت اعزام و پذیرش شده‌اند.

به گزارش ایلنا از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ کاپیتان رضا نخجوانی ضمن اعلام این خبر گفت: طبق اطلاعات دریافت شده از سوی گروه آمار و اطلاعات هوانودری، از آغاز عملیات نوروزی ۲۴ تا ۲۹ اسفند و پیش از شروع تعطیلات، ۶۰۲ هزار و ۵۵ مسافر از فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت اعزام و پذیرش شده‌اند. طی این مدت پنج هزار و ۱۶۰ نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه‌ها انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور طی مدت مذکور دو هزار و ۴۰ نشست و برخاست و ۲۴۴ هزار و ۸۰۰ مسافر را اعزام و پذیرش کرده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همچنین گفت: فرودگاه بین‌المللی مشهد نیز با اعزام و پذیرش ۱۲۸ هزار و ۵۳۶ مسافر و ۹۵۵ نشست و برخاست رتبه بعدی را در ترافیک فرودگاه‌های کشور دارد.

وی اظهار داشت: جابجایی بیش از نیمی از مسافران و پروازها از دو فرودگاه بین المللی مهرآباد و مشهد صورت گرفته است.

کاپیتان نخجوانی اظهار داشت: علاوه بر این متخصصان ما در بخش عملیات هوانوردی فرودگاه امام(ره) نیز به یک هزار و هشت نشست و برخاست هواپیما سرویس کنترل ترافیک هوایی و کمک ناوبری ارائه داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز