خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

از همکاری با عربستان استقبال می‌کنیم/ مذاکره با پاکستان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۲۴۳

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ما از هرگونه همکاری مشترک با عربستان برای توسعه یکپارچه از جمله در میادین نفتی و گازی که مورد توافق طرفین باشد استقبال می‌کنیم.

محسن خجسته‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره وضعیت توسعه میدان گازی فرزاد اظهار داشت: در حال حاضر میدان فرزاد "ب" با شرکت پتروپارس قرارداد دارد در مورد فرزاد "الف" هم منتظر هستیم که قرارگاه خاتم‌الانبیاء پیشنهاد فنی و اقتصادی خود را ارائه دهد.

وی تاکید کرد: ما از هرگونه همکاری مشترک با عربستان برای توسعه یکپارچه  از جمله در میادین نفتی و گازی که مورد توافق طرفین باشد استقبال می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در ادامه درباره پروژه صادرات گاز به پاکستان نیز گفت: طبق قرارداد با پاکستان در خصوص صادرات گاز مذاکره می‌کنیم و اراده دو کشور بر این است که این پروژه اجرا و پاکستان نیز بنا دارد با اجرای پروژه گاز را از ایران دریافت کند.

وی درباره توسعه فاز فاز ۱۱ پارس جنوبی نیز بیان داشت: ما در حال حاضر در حال تولید و برداشت گاز از این میدان هستیم و چاه‌های تولیدی یکی پس از دیگری تولیدی خواهند شد.

خجسته مهر همچنین خاطرنشان کرد: قرارداد مربوط به لایه نفتی نیز منعقد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز