خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام در گفت‌وگو با ایلنا:

قطعی سامانه، دلیل ازدحام دریافت ارز مسافرتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۱۴۰

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام با بیان اینکه ازدحام برای دریافت ارز مسافرتی و ایجاد صف طولانی فقط یک بار رخ داد، گفت: در روزهای اخیر تنها یک بار سامانه بانک ملی برای ارایه ارز مسافرتی برای حدود 5 ساعت قطع شد که با همکاری فرودگاه، بانک ملی توانست دلار مسافرتی را به صورت دستی به مسافران پرداخت کند.

سعید چلندری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره صف‌های طولانی دریافت ارز مسافرتی در فرودگاه امام و اقدامات انجام شده برای کمک به باجه‌های بانکی مستقر در فرودگاه اظهار داشت: باید توجه داشت این ازدحام برای دریافت ارز مسافرتی و ایجاد صف طولانی فقط یک بار رخ داد و یک تصویر و فیلم در روزهای اخیر منتشر می‌شود که دلیل آن هم قطعی سامانه بود.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر تنها یک بار سامانه بانک ملی برای ارایه ارز مسافرتی برای حدود 5 ساعت قطع شد که با همکاری فرودگاه، بانک ملی توانست دلار مسافرتی را به صورت دستی به مسافران پرداخت کند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام گفت: پس از آن در راستای افزایش سرعت عمل، 6 دستگاه خودپرداز به دستگاه‌های خودپرداز موجود اضافه و در بخش‌های مختلف تعبیه شد تا مسافران برای استفاده از خودپردازهای ارزی معطل نمانند.

چلندری افزود: برنامه‌ریزی شده‌ است که اگر چناچه سامانه دوباره قطع شد به سرعت ارز مورد نیاز مسافران به صورت دستی پرداخت شود و همچنین نیروی کار در باجه‌ بانکی در فرودگاه افزایش یافت‌ تا مشکلی از نظر زمانی برای مسافران پیش نیاید و بتوانند طبق زمان‌بندی به پرواز برسند.

وی گفت: همانطور که گفته شد تنها یک بار صف طولانی برای دریافت ارز مسافرتی ایجاد شد و در حال حاضر دریافت ارز در فرودگاه صف ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز