خبرگزاری کار ایران

خاندوزی مطرح کرد؛

مجارستان در اولویت ایران برای توسعه تجارت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۳۷۰

وزیر اقتصاد اظهار داشت: توسعه روابط تجاری با مجارستان در اولویت ما قرار دارد و روند رو به رشد در توسعه روابط داریم و ظرفیت مناسبی برای توسعه روابط بین دو کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، چهارمین اجلاس کمیسیون همکاری اقتصادی ایران و مجارستان با حضور وزیر اقتصاد ایران وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان برگزار شد.

سید احسان خاندوزی در این اجلاس گفت: پیگر توافقات سه اجلاس قبلی هستیم و توسعه روابط تجاری با مجارستان در اولویت ما قرار دارد و روند رو به رشد در توسعه روابط داریم و ظرفیت مناسبی برای توسعه روابط بین دو کشور وجود دارد. 

وی ادامه داد: علیرغم محدودیت کشورهای بزرگ برای ایران اما کشور مجارستان سیاست مستقل خود را در توسعه روابط با ایران را حفظ کرده‌ است و این روند رو به رشد ادامه دارد. 

وزیر اقتصاد افزود: اجلاس‌های مستمر بین دو کشور بیانگر عزم دو کشور در توسعه روابط است و مجارستان در سیاست خارجه مواضع مستقل را پیش رو گرفته است و حضور هیات تجاری مجارستان همراه با وزیر خارجه این کشور بیانگر اهمیت این موضوع است. 

همچین خاندوزی ریاست مجارستان در شورای اتحادیه اروپا در نیمه دوم سال ٢٠٢۴ تبریک گفت و اظهار داشت: وظیفه در کمیسیون مشترک دو کشور حمایت از بخش خصوصی و توسعه روابط تجاری دو کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز