خبرگزاری کار ایران

افزایش تردد پایانه مرزی نوردوز به روزانه ۱۰۰۰ کامیون در سال ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۱۵۸

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نشست کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان گفت: طرح جامع پایانه مرزی نوردوز را با رویکرد افزایش ظرفیت تردد روزانه تا ١٠٠٠ دستگاه کامیون بازنگری کرده و با تامین اعتبار لازم در سال ١٤٠٣ آغاز می‌کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در آغار نشست کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان، جلسه بررسی موانع توسعه و تسهیل در حمل و نقل جاده‌ای بین دو کشور، به‌عنوان بستر توسعه اقتصادی دو طرف برگزار شد.

 داریوش امانی معاون وزیر و رئیس این سازمان در این نشست مشترکی که با حضور آرمن سیمونیان معاون وزارت زیرساخت و توسعه منطقه‌ای جمهوری ارمنستان برگزار شد، ضمن تاکید بر نقش برگزاری نشست‌های مشترک در فواصل زمانی نزدیک بر بهبود مستمر همکاری‌ها و درک متقابل، اظهار امیدواری کرد، نشست پیش‌روی کمیسیون مشترک اقتصادی، منجر به بهره‌مندی هرچه بیش‌تر فعالان اقتصادی دو کشور شود.

 وی اذعان داشت: توسعه همکاری‌های حمل‌ونقل جاده‌ای با جمهوری ارمنستان برای دولت جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان بستر توسعه اقتصادی دو کشور از اهمیت بالایی برخوردار است که در این راستا طرح جامع پایانه مرزی نوردوز را با رویکرد افزایش ظرفیت تردد روزانه تا ١٠٠٠ دستگاه کامیون بازنگری کرده و با تامین اعتبار لازم در سال ١٤٠٣ آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز