خبرگزاری کار ایران

گاز هیچ مشترکی قطع نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۹۱۸

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: تاکنون به‌طور میانگین روزانه ۲۸ میلیون مترمکعب گاز بیشتر (با افزایش ۱۴ درصدی) به بخش نیروگاهی و روزانه ۲۰ میلیون مترمکعب بیشتر از این سوخت پاک (افزایش ۷ درصدی) به صنایع عمده تحویل شده است.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، سعید عقلی امروز (شنبه، هفتم بهمن‌ماه) در حاشیه دیدار وزیر نفت از مرکز مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: با برنامه‌هایی که در بخش‌های تجاری، خانگی و صنایع غیرعمده اجرا کرده‌ایم و در عین حال پیش‌بینی‌ها و عملیات‌هایی که در زمینه‌ تولید بیشتر گاز انجام شده، از ابتدای امسال حدود ۴ میلیارد مترمکعب گاز بیشتر نسبت به پارسال تحویل خطوط گازرسانی برای استفاده در بخش‌های مختلف شده است.

وی افزود: با پیش‌بینی پاداشی که برای مشترکان خانگی گذاشته شده، مصرف گاز حدود ۶ درصد در کل سال در بخش خانگی کمتر بوده است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: در همه نقاط کشور به‌ویژه در بخش انتهایی شبکه گازرسانی که هم‌اکنون در فصل یخبندان هستند، توانسته‌ایم در بالاترین فشار گاز را تحویل مشترکان در این شهرها بدهیم.

عقلی تصریح کرد: نسبت به پارسال در ایام سرد کاهش دمای بیشتری را داریم و توانسته‌ایم گاز بیشتری را در بخش‌های مختلف تأمین کنیم و هم‌اکنون هیچ نقطه‌ای با قطعی گاز روبه‌رو نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز