خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صمت مطرح کرد:

از دهه گذشته تنها حرف و توییت باقی مانده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۴۷۴

معاون معاون صنایع ماشین‌‌‌آلات و تجهیزات وزیر صمت گفت: در دولت سیزدهم میراث‌دار عدم تحرک در کشور هستیم و از این دهه تنها حرف و توییت باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام) صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد. سیدمحمد موسوی، معاون صنایع ماشین‌‌‌آلات و تجهیزات وزیر صمت در افتتاحیه این رویداد گفت: در یک تحریم ظالمانه ۴۴ سال است که قدم در راه پیشرفت برداشته‌ایم و از همه سربازان جنگ اقتصادی کشور برای طی این مسیر سپاسگزارم.

وی افزود: در دولت سیزدهم میراث‌دار عدم تحرک در کشور هستیم و از این دهه تنها حرف و توییت باقی مانده است.

وی تصریح کرد: شرکت هپکو سال‌های متمادی تعطیل بوده اما در سال ۱۴۰۱ صد در صد رشد تولید ماشین های معدنی را در این مجموعه داشتیم.

موسوی همچنین از تولید بیش از ۶۰۰ دستگاه ماشین در هپکو در سال جاری خبر داد.

معاون معاون صنایع ماشین‌‌‌آلات و تجهیزات وزیر صمت در ادامه به تولید صادرات‌گرا تاکید کرد و از لزوم حرکت در این سمت و سو گفت.

موسوی اضافه کرد: تولید صادرات محور نیاز به بلوغ به کیفیت و قیمت دارد تا بتوان در بازار جهانی رقابت کرد.

وی همچنین اظهار کرد: تفاهم نامه تجارت آزاد با اوراسیا در ماه جاری امضا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز