خبرگزاری کار ایران

قیمت و سهمیه بنزین تغییر نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۹۴۱

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اختلال پیش‌آمده در جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: این اختلال هیچ ارتباطی به تغییر قیمت و سهمیه سوخت در کشور ندارد.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، جعفر سالاری‌نسب امروز (دوشنبه، ۲۷ آذرماه) با اشاره به اختلال پیش‌آمده در جایگاه‌های عرضه سوخت از ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه صبح اظهار کرد: این اختلال در سراسر کشور پیش‌ آمده و از همان ساعت‌های اولیه گروه عملیاتی تشکیل و نشستی در ارتباط با این موضوع برگزار شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت در حال خدمت‌رسانی هستند و در حال آماده‌سازی جایگاه‌های مختل شده هستیم، گفت: در ساعات آینده بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌های کشور عملیاتی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم به همه نقاط کشور تیم‌های عملیاتی اعزام شوند، افزود: در کوتاه‌ترین زمان، جایگاه‌ها در معابر پر رفت‌وآمد در سرویس قرار می‌گیرند.

سالاری‌نسب از هموطنان درخواست کرد برای سوخت‌گیری حوصله به‌خرج دهند و تا چند ساعت آینده به جایگاه‌ها مراجعه نکنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: در بیشتر مناطق کشور اختلال به‌وجود آمده و همکاران در تلاش‌اند مشکل را برطرف کنند.

سالاری‌نسب تأکید کرد: این اختلال هیچ ارتباطی به تغییر قیمت و سهمیه سوخت در کشور ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز