خبرگزاری کار ایران

صادرات روغن موتور به کشورهای شمال ارس/ تولید روغن سبز تا پایان سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۰۴۸

امین دهقان از سهم ۷۰ درصدی در صادرات انواع روان کار کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد امین دهقان، در حاشیه دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا درجمع خبرنگاران گفت:  نفت سپاهان با تولید ۲ گرید روغن پایه و انواع روغن موتور، علاوه بر سهم ۷۰ درصدی صادرات روانکارهای صنعتی کشور، سهم ۲۵ درصدی بازار روغن موتور کشور  را به خود اختصاص داده است. 

وی خاطرنشان کرد: ما معادل ۴ همت برای توزیع روغن موتور در کشور، سرمایه‌گذاری کرده ایم و هم‌اکنون محصولات این شرکت از طریق شبکه مویرگی به‌طور مستقیم در سراسر کشور توزیع می‌شود. 

به گفته وی، برند جدید محصولات روغن موتور برای عرضه در کشورهای شمال ارس و استان‌های شمال غربی کشور وارد بازار  شده است.

امین دهقان، افزود: نفت سپاهان علاوه بر موارد فوق، پروژه تولید روغن سبز را در دستور کار قرار داده که این طرح با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود این طرح تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با تاکید بر اهمیت بازار منطقه اوراسیا، از برنامه این شرکت برای ورود و توسعه بازار فروش محصولات خود در کشورهای این منطقه خبر داد.

 وی، با اشاره به افزایش سودآوری در عملکرد مالی این شرکت، یادآور شد: حجم صادرات نفت سپاهان در شش‌ماه نخست امسال، سبب شد تا سود مالی شرکت، ۷ درصد بیشتر از پیش‌بینی اعلام شده در این بازه محقق شود.

امین دهقان، در پایان، به تامین ارز مورد نیاز خود برای واردات با نرخ نیمایی ۳۶ هزار تومانی اشاره کرد و افزود: خوراک شرکت، از بورس کالا و با نرخ مشخص خریداری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز