خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صمت در گفت‌وگو با ایلنا:

واردات هزار ماشین معدنی و راه‌سازی در یک سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۵۹۳

معاون صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صمت از تولید 3500 ماشین معدنی و راه‌سازی و واردات 1000 دستگاه از این نوع ماشین‌ها در یک سال گذشته خبر داد.

سیدمحمد موسوی، معاون صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صمت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از نوسازی کامل ناوگان ماشین‌آلات معدنی و راه‌سازی کشور خبر داد و گفت: 15000 هزار ماشین فرسوده معدنی و راه‌سازی میراثی است که به دولت سیزدهم رسیده بود.

وی افزود: برای نوسازی این ناوگان فرسوده برنامه‌ریزی شده و در راستای این برنامه‌ریزی در سال گذشته، تولید داخلی ماشین‌های معدنی و راه‌سازی 100 درصد رشد کرد و 10 شرکت ایرانی 3500 دستگاه از این ماشین‌ها را تولید کردند.

موسوی همچنین از واردات ماشین‌های معدنی و راه‌سازی خبر داد و گفت: همزمان با رشد تولید داخلی این ماشین‌آلات، برای ماشین‌هایی که امکان تولید آنها در داخل وجود ندارد مجوز واردات داده شد و حتی واردات ماشین‌های مستعمل تا پنج سال هم مجاز شد و 1000 ماشین معدنی در یک سال گذشته وارد شد.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: این جریان تا سه سال آینده برقرار خواهد بود تا پس از این سه سال شاهد نوسازی ناوگان ماشین‌های معدنی و راه‌سازی در همه معادن کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز