خبرگزاری کار ایران

فرش قرمز شرکت‌های بین‌الملی برای متخصصین ایرانی/ جلوگیری از رانش با اشاعه افکار دانش‌بنیان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۰۳۰

مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس بر لزوم عبور از اقتصاد شکننده و وابسته و تمرکز بر اقتصاد مقاومتی متکی بر دانش بنیان تاکید کرد و گفت: نگاه صادرات محور از ضرورت‌های زمانه ماست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عبدالعلی علی عسگری با بیان اینکه ما با تحریم‌ها برای آینده برتر فولاد آبدیده شده ایم، اظهار داشت: ما با روحیه خودباوری با توانمندی کار خود را پیش می بریم.

وی با بیان اینکه نگاه صادرات محور از ضرورت ها است، گفت: ما نباید یک کشور درون گرا باشیم، با روحیه فعالانه و تهاجمی؛ صادرات محور باشیم.

مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس با بیان اینکه ورود به بازار جهانی امر مهمی بوده و موجب پیشتازی تولید و اقتصاد می شود، تاکید کرد: باید سهم شرکتهای دانش بنیان را افزایش دهیم.

وی بیان داشت: ما در حال حاضر در حوزه نیروی انسانی در رتبه خوبی قرار داریم، امیدواریم که در حوزه استفاده از دانش بنیان ها نیز در منطقه و جهان رتبه بالایی داشته باشیم.

علی عسگری بر لزوم عبور از اقتصاد شکننده و وابسته و تمرکز بر اقتصاد مقاومتی متکی بر دانش بنیان تاکید کرد و گفت: نگاه صادرات محور از ضرورت‌های زمانه ماست، اقتصاد ما باید قوی و درون‌ زا باشد باید برای فتح بازارهای جهانی تلاش کنیم، وقتی چنین عزمی شکل بگیرد شاهد روحیه جهادی و حماسی در صنعت خواهیم بود.

علی عسکری، ورود به بازارهای جهانی را موجب تقویت قابل توجه تولید و اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: کلید پیشرفت ما در این حوزه افزایش اعتماد به شرکت‌های دانش بنیان و توسعه محصولات دانش بنیان در صنعت و به ویژه صنعت پتروشیمی است.

وی تاکید کرد: ما باید برای استفاده از شرکت‌های دانش بنیان در صنعت، تلاش بسیار بیشتری کنیم و به جایگاه امروز قانع نباشیم.

مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس بیان داشت: یکی از ویژگیهای شرکتهای جهانی جذب متخصصین است و باتوجه به اینکه ما در تراز جهانی هستیم دیگران برای ما فرش قرمز پهن می کنند.

وی تاکید کرد: ما باید برنامه ریزی کنیم که افکار دانش بنیان برای اصلاح سیستم اداری کشور شکل بگیرد تا رانش ایجاد نشود.

علی عسگری بر لزوم حرکت به سمت رویکرد تقاضامحور به جای عرضه محور تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز