خبرگزاری کار ایران

عبدالملکی:

ایران سرزمین ناشناخته سرمایه‌گذاری در دنیاست

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۰۰۷

در نشست گسترش همکاری اقتصادی و گردشگری ایران و اقلیم کردستان عراق با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد ایران و مقامات استان های اربیل و سلیمانیه عراق،‌ فرصت سرمایه گذاری ایران تشریح شد.

به گزارش ایلنا،‌ مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در نشست گسترش همکاری اقتصادی و گردشگری ایران و اقلیم کردستان عراق با تبیین فرصت ها و مزایای سرمایه گذاری در مناطق آزاد 7 گانه گفت: ایران سرزمین ناشناخته سرمایه‌گذاری و تولید در دنیا است چرا که هزینه تولید، نیروی انسانی، انرژی، زمین، مواد اولیه و به طور کلی هزینه تولید در اقتصاد ایران پایین و برای فعالان اقتصادی خارجی پرسود است.

حجت الله عبدالملکی زیرساخت‌های ایران در تولید را مطلوب دانست و گفت: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران دارای مزایای قانونی ویژه‌ای از جمله معافیت‌های مالیاتی، معافیت‌های گمرکی و تسهیل امور اداری دارند بنابراین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بهشت‌های سرمایه‌گذاری هستند.

هونرجمال نماینده وزیر امور مالی کردستان نیز از اعلام آمادگی برای همکاری مشترک با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وی با بیان اینکه این ظرفیت‌ها برای سرمایه‌گذاری در این مناطق معرفی نشده‌اند اضافه کرد: برای معرفی این فرصت های بی نظیر و فرصت استثنایی این مناطق در نمایشگاه ها و از طریق رسانه ها اقدام به معرفی کرده و حضور در نمایشگاه سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق نیز به همین منظور بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز