خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امور مالیاتی در گفت‌وگو با ایلنا:

در آخرین روز از مهلت، ۸ درصد مودیان اظهارنامه مالیاتی ارائه ندادند/ مهلت تمدید می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۸۱۱

طبق گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی، در آخرین روز از مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اصناف، 98 درصد از مودیان اظهارنامه را ارائه دادند.

مهدی بک‌نظر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره میزان تسلیم اظهارنامه مالیاتی اصناف در آخرین روز مهلت ارسال آن اظهار داشت: اگر مبنا را تعداد مودیان سال گذشته در نظر بگیریم تا به امروز 31 خرداد ماه 92 درصد مودیان اظهارنامه مالیاتی را تسلیم کرده‌اند که این رقم نسبت به اعداد سال گذشته آمار خوبی است.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی ادامه داد: در حالی که تا به امروز تنها 8 درصد مودیان نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی اقدام نکرده‌اند، در سال گذشته تا روز 31 خرداد ماه، 48 درصد مودیان اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه نکرده بودند.

وی گفت: اگر مودیان در موعد مقرر نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی اقدام نکنند، طبق قانون مشمول جریمه خواهند شد.

به گزارش ایلنا، تا لحظه تنظیم این گزارش مهلتی برای تمدید تسلیم اظهارنامه مالیاتی اعلام نشده است و همچنان مودیان تا پایان امروز برای ارسال اظهارنامه مهلت دارند و فعلا مشخص نیست این مهلت تمدید شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز