خبرگزاری کار ایران

حسین سلاح‌ورزی رئیس اتاق بازرگانی ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۶۵۷

حسین سلاح ورزی با ۲۶۵ رای به عنوان رئیس اتاق بازرگانی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، اولین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با دستور کار انتخاب رییس و اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی برگزار شد. در ابتدای نشست غلامحسین شافعی به عنوان رئیس سابق اتاق، گفت: من دیگر عضو هیات نمایندگان اتاق نیستم از این رو بعد از این سخنرانی جلسه را ترک خواهم کرد و نامه‌ای تمام دل نوشته های خود را خواهم نوشت.

وی با بیان اینکه  کشور از نظر اقتصادی با مشکلات جدی درگیر است، افزود: با اجماع  بین اجزا حاکمیت و نخبگان بخش خصوصی عبور از  چالش‌های اقتصادی ممکن است.

شافعی ادامه داد: بدیهی است فاصله ها با رسمیت شناختن یکدیگر میسر می شود؛ جایگاهی بهتر از اتاق ایران برای رسیدن به اجماع درون بخش خصوصی وجود ندارد و اتاق به عنوان نماینده باید در چنین رویدادهای بلوغ خود را نشان بدهد. انتظار همه بزرگان از گذشته از اتاق  ارائه شخصیتی مملو از نجابت و حرکت به سوی کمالات است.

وی در پایان گفت: فردا همه گروه‌ها اتاق باید با یکدیگر ادغام شوند و هیات رئیسه منتخب را  یاری بدهند و در مسیر  منافع ملی قدم هایی محکمی بردارند؛ در آخر در یک کلام می‌گویم من می‌روم اما دل از اینجا نمی رود.

در ادامه ابوالفضل روغنی و ابوالحسن خلیلی به عنوان ناظر انتخابات اتاق بازرگانی برگزیده شدند.

 حسین پیر موذن، یونس ژائله و حسین سلاح ورزی کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی شدند. گفتنی است نماینده وزارت صمت پیش از اعلام کاندیدهای ریاست از حسین سلاح ورزی خواست که خود از کاندیداتوری ریاست کنارگیری کند. 

در نهایت حسین سلاح ورزی با ۲۶۵ رای به عنوان رئیس اتاق بازرگانی انتخاب شد. همچنین، یونس ژائله ۹۵ رای و حسین پیر موذن ۶۲ رای کیسب کردند.

همچنین محسن احتشام، محمدرضا بهرامن، قدیر قیافه، احد عظیم زاده، محسن امینی، پیام باقری، محسن بهرامی‌ ارض اقدس، محمود تهی دست، محمود تولایی، صمد حسن زاده، جمال رازقی، ابوالفضل رجبیان، علی محمد شریعتی مقدم، امیر عادل طاهر خانی، مسعود گلشیرازی، عماد مردانی و خورشید گز درازی کاندیدهای نواب رئیس اتاق بازرگانی ایران شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز