خبرگزاری کار ایران

فرصت ۱۵ روزه مشترکان خانگی برای بهره‌مندی از مشوق‌های مدیریت مصرف

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۴۶۶

نشست بررسی روند تداوم برنامه‌های مدیریت بار تا پایان فصل گرم امروز و با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر و در ارتباط ویدئوکنفرانسی با شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسری کشور، برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا پیرپیران در این نشست با اشاره به ضرورت تداوم همکاری‌ها به ویژه در بخش اداری، گفت: به دلیل تداوم گرمای هوا در اکثر نقاط کشور و به ویژه مناطق جنوبی و مرکزی، ادامه همکاری ها در سراسر کشور ضروری است.

وی همچنین با بیان اینکه نباید با تصور اتمام فصل پیک، از پایش شبکه غافل شد،.اظهار داشت: نیروگاه‌ها، شبکه‌های انتقال و فوق توزیع و شبکه‌های توزیع به طور مداوم از ابتدای فصل گرم تحت فشار مصرف شدیدی بوده و به همین دلیل باید همچنان دقت در مصارف و بهره‌برداری تاسیسات باید مد نظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با تاکید بر در مدار بودن دیزل ژنراتورها در سراسر کشور تصریح کرد: از فردا در صورت نیاز، کشاورزان به صورت محدود همکاری خواهند داشت .

پیرپیران همچنین به فرصت مشترکان خانگی در استفاده از مشوق‌ها نیز اشاره و خاطرنشان کرد: براساس قانون، مشترکان بخش خانگی تنها تا پایان شهریور ماه فرصت بهره‌گیری از مشوق‌ها را دارند و حتی می‌توانند در این فرصت ۱۵ روزه، با کاهش مصارف خود و رساندن آن به زیر الگو، به میزان خوبی از صنعت برق طلبکار شوند.

در این نشست، محمد علی اکبری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل توانیر نیز با تقدیر از همکاری مردم، صنایع، کشاورزان و... با برق  و تلاش‌های پرسنل صنعت برق در تأمین پایدار برق ابراز داشت: موفقیت در تامین برق تابستانی در حالی ایجاد شد که هیچ مدیری خارج از صنعت وارد برق نشد و این نشاندهنده توان بالای فنی و مدیریتی همکاران در مجموعه برق است.

وی ادامه داد: اگر برنامه‌های مدیریت بار براساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده، مدت زمان خاصی دارد، اما فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در این خصوص، هیچگاه زمان خاصی نداشته و ندارد و این کار باید با همان توان و تلاش روزهای ابتدایی پیک، ادامه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز