خبرگزاری کار ایران

ابعاد حادثه چشمه‌خوش در حال بررسی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۶۳۲

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با تسلیت به خانواده جان‌باختگان حادثه چشمه‌خوش، اعلام کرد: انفجار لانچر هنگام عملیات توپکرانی خط لوله انتقال نفت چشمه‌خوش به اهواز علت حادثه بوده و ابعاد دقیق آن در حال بررسی است.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، علی رضایی افزود: این حادثه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه، ۱۵ تیرماه) و حین انجام عملیات تعمیرات اساسی خط لوله انتقال نفت چشمه‌خوش به اهواز در ۴۰ کیلومتری شهرستان شوشتر روی داد.

وی گفت: در این حادثه، سه نفر از کارکنان جان خود را از دست دادند که دو نفر از همکاران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب و یک نفر از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران بودند، چهار مصدوم این حادثه هم بلافاصله به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند که دو نفر مرخص شده‌اند و حال عمومی دو نفر دیگر هم مساعد است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با تسلیت این حادثه دردناک به خانواده جان‌باختگان و خانواده بزرگ صنعت نفت، از ابراز همدردی و دستور رسیدگی فوری که از سوی وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران صادر شد قدردانی کرد و گفت: نمایندگان نفت در حال عزیمت به منطقه هستند و ابعاد حادثه به‌طور دقیق بررسی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز