خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان شیلات ایران خبر داد:

رتبه اول ناوگان صیادی ایران در اقیانوس هند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۲۵۰

رییس سازمان شیلات ایران از رتبه اول ناوگان صیادی ایران در اقیانوس هند خبر داد و گفت: ناوگان صیادی ایران در دنیا جایگاه خوب و مطلوبی دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، نبی‌الله خون میرزایی در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد با اشاره به سرمایه گذاری‌های شیلات در حوزه صنعت غذایی کشور اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در بخش شیلات نسبت به سال گذشته دو برابر شده‌ است.

وی ادامه داد: رویکرد ما توسعه اقتصاد دریامحور و توسعه سواحل مکران بوده‌ است.

رییس سازمان شیلات با بیان اینکه ١۴٠ هزار صیاد در این حوزه مشغول به کار هستند، گفت: در سال گذشته ٧٠٠ هزار تن شیلات تولید شده‌است که معادل ٧۵ درصد از هدف‌گذاری شیلات بوده و بیش از تکلیف شیلات تولید داشته‌ایم.

خون‌میرزایی از رتبه اول ناوگان صیادی ایران در اقیانوس هند خبر داد و گفت: ناوگان صیادی ایران در دنیا جایگاه خوب و مطلوبی دارد.

وی با بیان اینکه توانستیم شرایط تحریم را دور بزنیم، گفت: در حوزه پرورش ماهی در قفس هم در دریای شمال و جنوب توانستیم  اقدامات بسیار مناسبی را انجام دهیم به طوری که حدود ۵ میلیون تن ماهی در قفس را تولید کردیم که چهار برابر ظرفیت کنونی در کشور بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز