خبرگزاری کار ایران

پویش هدیه «کتاب، نه سررسید » روز جمعه برگزار می‌شود

پویش نوروزی هدیه« کتاب رسید،نه سررسید » شامل بازارچه کتاب و اقلام فرهنگی روز جمعه 21 اسفند در مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، این پویش بر اساس طرحی از سوی دکتر محسن رنانی استاد دانشگاه،اقتصادان و نویسنده و با حمایت جمعی از  نویسندگان و هنرمندان با هدف فرهنگ‌سازی هدیه کتاب به جای سررسید در  ایام نوروز  اجرا می‌شود.

در این پویش بازارچه کتاب و اقلام فرهنگی با حضور ناشران استان اصفهان و نمایندگی انتشارات سراسری با ارایه تازه‌های نشر و اختصاص تخفیف خرید،زمینه مناسبی برای هدیه نوروزی فعالان اقتصادی و عموم  مردم در ایام نوروز را فراهم می‌کند.

در حاشیه این رویداد فرهنگی تازه‌های نشر نویسندگان رونمایی می‌شود و همچنین شب شعر با حضور شاعران ، داستانخوانی و نمایش صحنه‌ای  اجرا می‌شود. 

عیدی دادن یکی از پیوندهای ناگسستنی عید نوروز است که هر ساله به صورت‌های مختلف نقدی و غیر نقدی اهدا می‌شود. این پویش تلاش دارد که کتاب به عنوان یک کالای فرهنگی در سبد عیدانه عموم مردم به ویژه فعالان اقتصادی قرار گیرد و به جای سررسید و  وجه نقد کتاب به عنوان مظهر  دانایی هدیه شود.

این پویش به همت  اتاق بازرگانی اصفهان، مجموعه فرهنگی فرشچیان و شرکت تعاونی  ناشران اصفهان  از ساعت 10 صبح تا 10 شب از  21  تا 23 اسفند در مجموعه فرشچیان برگزار می‌شود.

گفتنی است مراسم افتتاحیه این  پویش روز جمعه 21 اسفند ساعت 10 صبح با حضور اهالی فرهنگ و هنر آغاز می‌شود.

کد خبر : ۳۵۳۹۰۲