خبرگزاری کار ایران

در فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی اصفهان؛

برگزاری همایش مهارت آموزی و کارآفرینی در حوزه بیوتکنولوژی

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۲۵

با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و آموزشگاه بیوتکنولوژی زیست فناوری نوین همایش یک روزه مهارت آموزی و کارآفرینی در حوزه بیوتکنولوژی برگزار شد.

در راستای رسیدن به تولید بهینه یک محصول یا انجام یک فرآیند زیستی به روشهای نوین ودقیق با کارآیی بسیاربالا همایش یک روزه مهارت آموزی و کارآفرینی در حوزه بیوتکنولوژی با حضور جمعی از مسئولین و اساتید برجسته و مجرب زیست فناوری و حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته بیوتکنولوژی و نانو در محل سالن شهید بهشتی آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان؛ ضمن قدردانی از برگزاری چنین همایش‌هایی در استان افزود: مطالبات تطبیقی در بحثمشاغل در حوزه بیوتکنولوژی و نانو فرصتی است برای توانمند سازی جوانان، دانشجویان و فارغ التحصیلان که بتوانند به صورت عملی ازاین حرفه بهره برداری نموده و ضریب دسترسی به شغل و کسب و کار را بالا ببرند که مسئولیت این امر به عهده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان متولی آموزش‌های غیررسمی می‌باشد.

در پایان این همایش مقرر گردید به حاضرین در همایش گواهی حضور ارائه و همچنین به قید قرعه با اهداء هدایایی از شرکت کننده قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز