خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره گاز گلپایگان خبر داد:

پیک مصرف گاز طبیعی ماهانه ۲۵میلیون متر مکعب است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۰۵

سید رضا میرهندی در گفتگو با خبر نگار ما گفت: طی اقدامات انجام شده توانسته ایم در مدت زمان کوتاه درخواست های متقاضیان روزانه و به صورت روزمره انجام شود.

رئیس ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮔﺎﺯ شهرستان با بیان اینکه ۳۷ هزار مشترک خانگی در شهرستان از گاز طبیعی برخوردارهستند، تصریح کرد: پیک مصرف گاز طبیعی ماهانه ۲۵ ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﻣﺘﺮ ﻣﻜﻌﺐ ﮔﺎﺯ است که ﺑﺮﺍﯼ ۳۷هزار ﻣﺸﺘﺮکین ﮔﺎﺯ ﺧﺎﻧگی ﺩﺭ این ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺗﻮﺯﻳﻊ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان،سید رضا میرهندی در گفتگو با خبر نگار ایلنا گفت: طی اقدامات انجام شده توانسته‌ایم در مدت زمان کوتاه درخواستهای متقاضیان روزانه و به صورت روتینگ انجام شود.

میرهندی با بیان اینکه شبکه گاز رسانی برای توزیع گاز نیز در واحدهای صنعتی سایپا، فاز یک صنعتی گلپایگان و سایت صنعتی سعیدآباد انجام شده است، تصریح کرد: طراحی شبکه گذاری گاز فاز دوم شهرک صنعتی گلپایگان در دست اقدام است که سال ۹۴ اجرا می‌شود.

رئیس اداره گاز گلپایگان خاطرنشان کرد: طرح مطالعاتی گاز‌رسانی در شهرستان گلپایگان سال ۶۲ آغاز شد، و در سال ۶۷ طرح گاز رسانی به اجرا درآمد.

وی در ادامه با بیان اینکه اکنون ۸۸۰هزار ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮ ﺷﺒﮑﻪ گذاری پلی اتیلن یا فلزی به همراه ۲۴ ﻫﺰﺍﺭ ﻋﻠﻤﮏ گذاری ﺩﺭ ﺳﻄﺢ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ گلپایگان ﻧﺼﺐ شده است، اذعان داشت: در شهرستان گلپایگان ماهانه ۲۵میلیون متر مربع ﮔﺎﺯ ﺑﺮﺍﯼ ۳۷هزار ﻣﺸﺘﺮک ﮔﺎﺯ خانگی ﺗﻮﺯﻳﻊ می‌شود.

میرهندی تأکید کرد: تلاش شبانه روزی اداره گاز با هدف خدمات رسانی مطلوب به مردم است تا گاز به صورت ایمن به دست مصرف کنندگان برسد.

وی اظهار کرد: ﺍﻧﺮﮊﯼ‌ﻫﺎﯼ ﻓﺴﯿﻠﯽ تجدید ناپذیر است که با ﺻﺮﻓﻪ‌ﺟﻮﯾﯽ ﻭ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺑﻬﯿﻨﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺑﺎﯾﺪ ﺳﺮﻟﻮﺣﻪ ﮐﺎﺭ‌ﻫﺎ قرار گیرد، چرا که نسل‌های آینده نیز حق استفاده از این نعمت‌های الهی را دارند و از طرفی بسیاری از تکنولوژی‌ها وابسته به سوخت گاز هستند و ﻧﻘﺶ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﺩﺭ راستای ﺍﺷﺎﻋﻪ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻣﺼﺮﻑ ﺍﯾﻤﻦ ﻭ ﺑﻬﯿﻨﻪ ﮔﺎﺯ ﻃﺒﯿﻌﯽ بسیار مهم است.

رئیس اداره گاز شهرستان گلپایگان تأکید کرد: ﺍﯾﺮﺍﻥ را ﮐﺸﻮﺭﯼ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺗﻮﺳﻌﻪ بوده که ﺑﺰﺭﮔ‌ﺘﺮﯾﻦ ﮐﺸﻮﺭ ﻧﻔﺖ‌ﺧﯿﺰ ﺟﻬﺎﻥ ﺍﺳﺖ، اما ﻧﻔﺖ ﻭ ﮔﺎﺯ ﻫﻢ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﺳﺎﯾﺮ ﻣﻨﺎﺑﻊ، ﺗﻤﺎﻡ‌ﺷﺪﻧﯽ است و با توجه به این موضوع رسانه‌ها نیز می‌توانند با ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯼ ﻣﺸﺨﺺ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ ﺩﺭ ﺭﺍﺳﺘﺎﯼ ﺑﺎﻻ ﺑﺮﺩﻥ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻣﺼﺮﻑ ﺑﻬﯿﻨﻪ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ‌ﻫﺎ قدم بردارند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز