خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در نجف آباد تاکید کرد:

بخش عظیمی از دستاوردهای فرهنگی و ورزشی استان اصفهان به برکت وجود بسیج است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۰۴۰

مقام معظم رهبری فرمودند، امر به ورزش امر به معروف است و نیز ورزش را یک فریضه عنوان کرده‌اند، لذا بر ما واجب است که آن را توسعه دهیم و با اهداف و ارزش‌های نظام همراه کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در همایش مسئولین پایگاه‌های بسیج ادارات کل ورزش و جوانان، تربیت بدنی سپاه و بسیج ورزشکاران استان‌های کشور که در مجموعه فرهنگی ورزشی سردار شهید کاظمی نجف‌آبادبرگزار شد؛ با بیان اینکه امیدواریم خداوند توفیق دهد تا به دنبال فرهنگ ناب بسیجی باشیم، اظهار داشت: در حال حاضر شاید اصفهان بزرگ‌ترین شهر صنعتی کشور باشد، شاید اصفهان از لحاظ علمی بعد از تهران بالا‌ترین تولید علم کشور را در اختیار داشته باشد و صد‌ها مورد از این قبیل، اما چیزی که موجب افتخار این شهر است این است که اصفهان از لحاظ تقدیم شهید در طول دوران دفاع مقدس در رتبه نخست قرار داد و از خیل شهدای اصفهان یک هزار و ۸۶ شهید ورزشکار متعلق به این استان است. شهدایی که اگر در زمان صدر اسلام بودند، مالک اشترهایی در رکاب ائمه اطهارعلیهم السلام بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد سلطان حسینی افزود: در حدود یک سالی که من در اداره کل ورزش و جوانان استان حضور دارم امروز این افتخار نصیب من شده که در کنار افرادی که پیرو مکتب بسیجی هستند، حضور یابم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: امروزه آسیب‌های بسیاری را از جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای شاهد هستیم اما شما بسیجیان افرادی هستید که از این جنگ نرم سربلند بیرون آمده‌و یاران صدیق مقام معظم رهبری هستید.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، اضافه کرد: ایشان فرموده‌اند امر به ورزش امر به معروف است و در جایی دیگر نیز ورزش را یک فریضه عنوان کرده‌اند، لذا بر ما واجب است که آن را توسعه دهیم و با اهداف و ارزشهای نظام همراه کنیم.

سلطان حسینی ادامه داد: در طول یک سال گذشته که من از دانشگاه به سمت مدیرکلی ورزش و جوانان آمدم بزرگ‌ترین کارهایی که انجام دادیم با همت بسیج ورزشکاران، پایگاه‌های بسیج ادارات و نواحی مقاومت و تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان بوده است و تمام دستاوردهای فرهنگی چه در بخش جوانان و چه در بخش ورزش با همت و نام بسیج و از برکت وجود بسیج بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز