خبرگزاری کار ایران

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق مهر امام رضا(ع):

طرح تراش سنگ‌های قیمتی درورزنه سبب اشتغال زایی ۴۰۰ نفر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۰۹۸

پرداخت تسهیلات بانکی عامل توسعه کسب و کار خانگی نمی شود بلکه این بخش نیازمند توانمندسازی، توسعه زیرساخت ها، بازاریابی و فروش محصولات است.

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق مهر امام رضا(ع) از هدفمند نبودن پرداخت تسهیلات بانکی به مشاغل خانگی گلایه کرد وگفت: بر اساس آسیب شناسی که از سوی این صندوق صورت گرفته است پرداخت تسهیلات بانکی عامل توسعه کسب و کار خانگی نمی شود بلکه این بخش نیازمند توانمندسازی، توسعه زیرساخت ها، بازاریابی و فروش محصولات است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، «علی اصحابی» درهمایش نقش مشاغل خانگی درتوسعه اقتصادی اصفهان خواستار آسان سازی صدور مجوز برای کسب و کارهای خانگی از سوی سازمان های مسئول شدو تاکید کرد: درطرح توسعه مشاغل خانگی توسط صندوق مهر امام رضا به جای تسهیلات مالی مستقیم برای فعالان این بخش مواد اولیه تامین می شود و به صورت پشتیبان حمایت مادی و معنوی صورت می گیرد که در این رابطه باید فروش محصولات تضمین شود.

وی اضافه کرد: هیچ بانک عامل درکشور به صورت پشتیبان از فعالیت های اقتصادی حمایت نمی کند زیرا ساختار ارایه تسهیلات بانکی این امکان را به بانکها نمی دهد ولی صندوق مهر امام رضا از کسب و کارهایی حمایت می کند که بازار محور تولید شود.

وی با اشاره به طرح حمایت تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در شهرستان ورزنه اصفهان گفت: این طرح با حمایت مالی صندوق مهر امام رضا سبب اشتغال زایی برای ۴۰۰ نفر در این شهرستان شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز