خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خبر داد:

کد پستی و پلاک منازل شهر اصفهان تجمیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۲۵۹

در مناطق تاریخی ۱،۳ و ۵ کدپستی و پلاک منازل بر روی کاشی و در سایر مناطق به صورت فلزی و مزین به " بسم الله الرحمن الرحیم " بر درب منازل نصب می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای در سال جاری و سال ۹۴ برای پیرایش شهر اصفهان و رفع نازیبایی‌ها پیش بینی شده است، گفت: تجمیع پلاک منازل و کدپستی یکی از طرح‌هایی است که در راستای پیرایش شهر پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا نیلفروشان با بیان اینکه طراحی تجمیع پلاک و کدپستی در اندازه ۱۵*۱۵ انجام شده است، تصریح کرد: در مناطق تاریخی ۱،۳ و ۵ تجمیع کدپستی و پلاک منازل بر روی کاشی و در سایر مناطق به صورت فلزی و مزین به «بسم الله الرحمن الرحیم» بر درب منازل نصب می‌شود.

نیلفروشان با اشاره به اینکه قرارداد اجرای این طرح با ۴ منطقه منعقد شده است، خاطرنشان کرد: قرارداد اجرای این طرح با سایر مناطق نیز تا پایان ماه آینده منعقد می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت شهرداری و اداره پست انجام می‌شود، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که اداره پست تعریف کرده است پیش بینی می‌شود نزدیک به ۸۰ درصد این طرح تا پایان سال ۹۴ انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز