خبرگزاری کار ایران

معاون مناطق و بخش های ستاد امر به معروف و نهی از منکرشهرستان اصفهان:

اطلاع رسانی از شرح وظایف ستاد امر به معروف یک ضرورت مهم است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۲۹۸

همزمان با ششمین روزازهفته امربه معروف ونهی ازمنکرمراسم سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه در۱۱ستاد امربه معروف و نهی ازمنکرشهرستان اصفهان برگزار میشود.

معاون مناطق و بخش های ستاد امر به معروف و نهی از منکرشهرستان اصفهان، گفت: در ششمین روز ازهفته امر به معروف و درراستای ترویج وبیان فضلیت های احیاء امربه معروف و نهی ازمنکر، برای مردم ولایتمدار اصفهان این ستاد با اعزام مسئولانی ازحوزه امربه معروف ونهی ازمنکردرخطبه های نماز جمعه به سخنرانی درباب فضایل این فرضیه الهی ازمنظرآیات و روایات می پردازند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام سعید الیاسی، تاکید کرد: مسئولان ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان در۱۱ منطقه شامل بهارستان، سپاهانشهر، قهجاورستان، خوراسگان، کوهپایه؛ هرند؛ ورزنه، تودشک، نصرآباد، سجزی و اژیه درششمین روزاز هفته امر به معروف و درجمع نماز گزاران نمازجمعه به سخنرانی در باب اهمیت آمران به معروف و ناهیان ازمنکر می پردازند.

وی ادامه داد: علاوه برراه اندازی ۱۱ حوزه ستادی امر به معروف در اصفهان، در ۱۵ منطقه شهرداری اصفهان نیز ستاد های احیاء امر به معروف تاسیس شده است که قرار است در این ایام هر یک از این ستاد ها به تبیین وظایف خاص خود بپردازند.

وی بیان داشت: در نماز جمعه ۹آبانماه مسئولان ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان، در باب ضرورت تشکیل ستاد مناطق مربوطه، و فلسفه تشکیل ستاد امر به معروف و شرح وظایف آن سخنانی را بریا مردم مطرح خواهند کرد، تا جامعه هر چه بیشتر با این فریضه الهی آشنا شوند.

معاون مناطق و بخش های ستاد امر به معروف و نهی از منکرشهرستان اصفهان تاکید کرد: باید به این مقوله اساسی توجه شود که مردم باید بدانند شرح وظایف ستاد امر به معروف چیست و در چه زمینه ای فعالیت می کند. البته در این روز نیز برای آشنایی بیشتر مردم طرح تذکر لسانی به صورت عام برگزار میشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز