خبرگزاری کار ایران

قائم مقام گروه صنعتی انتخاب خبر داد:

ارائه تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی توسط بانک مهر اقتصاد برای تهیه جهیزیه

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۴۵

جشنواره لوازم خانگی امکان مطلوبی برای تهیه جهیزیه و لوازم زندگی جوانان است

قائم مقام گروه صنعتی انتخاب با بیان اینکه در شرایط اقتصادی موجود محصولات خانگی اسنوا با تنوع بالا و قیمت مناسب می‌تواند سبد خانواده‌ها را تأمین نماید، گفت: طرح طلایی خرید محصولات خانگی اسنوا یک طرح مشترک بین گروه صنعتی انتخاب و بانک مهر اقتصاد به شمار می رود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، امین منانی با بیان این که عموم مردم و همه اقشار می‌توانند از طرح خرید اقساطی بهره مند شوند اظهار داشت: در طرح خرید اقساطی لوازم خانگی تسهیلاتی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال جهت خرید لوازم خانگی اسنوا توسط بانک مهر اقتصاد به فرد متقاضی پرداخت خواهد گردید.

منانی با بیان اینکه بازپرداخت تسهیلات در قالب اقساط ۲۵ ماهه می‌باشد، افزود: قیمت محصولات بر اساس لیست قیمت مصرف کننده بوده و سبد خرید شامل کلیه محصولات اسنوا است، همچنین متقاضی می‌تواند یک یا چند عدد از محصولات اسنوا را انتخاب نماید مشروط بر اینکه سقف تسهیلات رعایت گردد.

قائم مقام گروه صنعتی انتخاب تصریح کرد: در صورتی که کارکنان سازمان‌ها و ادارات بتوانند اقدام به شرکت جمعی در این طرح نمایند شرایط این طرح و حتی گرفتن تسهیلات برایشان آسان‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح در سطح کشور در حال انجام است خاطر نشان کرد: ما این طرح را از قم و در دهه ولایت آغاز کردیم چراکه معتقدیم فضای مذهبی و معنویی که در قم حاکم است و اقشار مختلفی که در این استان هستند می‌تواند به اجرا و موفقیت طرح کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز