خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی مساجد برای گسترش اخلاق حسنه در جامعه

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۷۸۸

کانون‌های فرهنگی مساجد می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی به خصوص در زمینهٔ اعتیاد به مواد مخدر نقش کلیدی ایفا کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسهٔ کانون‌های فرهنگی مساجد استان که با حضور مسئولان و متولیان فرهنگی و روسای کانون‌های فرهنگی مساجد برگزار شد، جایگاه کانون‌های فرهنگی مساجد را در ارتقای سطح فرهنگی جامعه و کاهش آسیب پذیری اجتماعی با اهمیت عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول یاحی اظهار داشت: استان اصفهان با دارا بودن ۵۴۰۰ مسجد، هزار حسینیه و ۸۰۰ بقاع متبرکه، بهترین پتانسیل فرهنگی را دارد و کانون‌های فرهنگی مساجد می‌توانند از این ظرفیت بالا در زمینه مسائل اجتماعی و گسترش اخلاق حسنه و سبک زندگی ایرانی اسلامی از آن استفاده کنند.

یاحی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی مساجد می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی به خصوص در زمینهٔ اعتیاد به مواد مخدر نقش کلیدی ایفا کنند.

وی به اهمیت همکاری دستگاه‌های مسئول به خصوص اوقاف و شهرداری در این زمینه اشاره و برلزوم تشکیل اتاق فکر و یا دبیرخانه برای تصمیم گیری، برنامه ریزی و اجرای مسائل فرهنگی از طریق کانون‌های فوق تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در پایان خواستار توجه بیش از پیش مسئولان فرهنگی استان برای تحقق آرمان‌های فرهنگی جامعه در کانون‌های فرهنگی مساجد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز